پیشنهاد نجومی چلسی برای ستاره لیگ ایتالیا: 90 میلیون یورو به علاوه لوکاکو

پیشنهاد نجومی چلسی برای ستاره لیگ ایتالیا: 90 میلیون یورو به علاوه لوکاکو

پایگاه خبری فوتبالی - چلسی در نظر دارد که ویکتور اوسیمهن ستاره نیجریه ای ناپولی را به عنوان بمب تابستان 2024 به خدمت بگیرد.

به گزارش فوتبالی، چلسی به حدی به خرید اوسیمهن علاقمند است که به گفته جیانلوکا دی مارتزیو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی حاضر شده اند تا برای خرید او 90 میلیون یورو به علاوه دو بازیکن را پیشنهاد بدهند.  گفته می شود که یکی از این بازیکنان، روملو لوکاکو ستاره بلژیکی است که در این فصل قرضی به رم رفته است و بازیکن دیگر هم یکی از ستارگان جوان چلسی خواهد بود. 

چلسی می خواهد هر طور که شده اوسیمهن را به خدمت بگیرد. ستاره نیجریه ای در این فصل در 22 بازی در لیگ ایتالیا، چهارده گل به ثمر رسانده است آن هم در حالی که لوکاکو در در 29 بازی در لیگ ایتالیا در این فصل، یازده گل به ثبت رسانده است. اوسیمهن فقط 25 سال سن دارد و چلسی تصور می کند که بتواند با این پیشنهاد اغواکننده، او را از مسیر پیوستن به پی اس جی برباید. 

اوسیمهن در فصل 23-2022 توانسته بود در ناپولی 26 گل در سری َآ بزند و فاتح اسکودتو شود. این بازیکن در تیم ملی نیجریه هم در 35 بازی 21 گل به ثبت رسانده است. 

از سویی نیکولاس جکسون مهاجم سنگالی نیز امیدوار است که پایان فصل خوبی در چلسی داشته باشد تا جلوی جدایی خود را بگیرد و بتواند به زوج اوسیمهن در خط حمله آبی پوشان در فصل آینده تبدیل شود. 

4125