مربیان فیورنتینا و المپیاکوس برای دومین سال پیاپی به فینال یک رقابت اروپایی رسیدند

مربیان فیورنتینا و المپیاکوس برای دومین سال پیاپی به فینال یک رقابت اروپایی رسیدند

پایگاه خبری فوتبالی- دو مربی تیم های فیورنتینا و المپیاکوس برای دومین سال پیاپی فینال رقابت های اروپایی را تجربه خواهند کرد.

به گزارش فوتبالی، مربیان دو تیم فیورنتینا و المپیاکوس با صعود به فینال لیگ کنفرانس اروپا برای دومین فصل متوالی راهی فینال یک رقابت مهم اروپایی شدند. وینچنزو ایتالیانو سرمربی موفق بنفش پوشان شهر فلورانس ایتالیا برای دومین فصل متوالی فیورنتینا را به فینال لیگ کنفرانس رساند. در فصل گذشته رقابت های لیگ کنفرانس اروپا تیم فیورنتینا همراه به همین مربی به فینال رقابت ها صعود کرد اما در رسیدن به جام ناکام بود و در فینال مقابل تیم وستهام و شاگردان دیوید مویس در گام آخر کم آورد تا از رسیدن به یک جام اروپایی ناکام باشد.

اما خوزه لوییز مندلیبار مربی باتجربه اسپانیایی که در ابتدای فصل از تیم سویا اخراج شد شاید حتی تصور این را هم نداشت که با تیم جدید خود یعنی المپیاکوس یونان راهی فینال لیگ کنفرانس اروپا شود. این مربی با تجربه فصل گذشته تیم سویا پرافتخارترین تیم لیگ اروپا را دوباره قهرمان این رقابت ها کرد و توانست یک افتخار به کارنامه خود اضافه کند و حالا شاید این بار در لیگ کنفرانس اروپا و برای دومین سال متوالی در یک فینال اروپایی موفق باشد و خاطره جذاب سال قبل با سویا در لیگ اروپا را این بار در لیگ کنفرانس اروپا تکرار کند.

۱۰۰۹