آخرین تیم انگلیسی هم از رقابت‌های اروپایی حذف شد

آخرین تیم انگلیسی هم از رقابت‌های اروپایی حذف شد

پایگاه خبری فوتبالی - در دور برگشت از مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ کنفرانس اروپا، المپیاکوس و استون ویلا به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی المپیاکوس موفق شد با نتیجه دو بر صفر به پیروزی برسد و در مجموع دو بازی رفت و برگشت با نتیجه 6 بر 2 به فینال لیگ کنفرانس اروپا برسد.

به گزارش فوتبالی ، استون ویلا با هدایت اونای امری چه در بازی رفت و چه در بازی برگشت حرفی برای گفتن مقابل تیم یونانی نداشت و در نهایت به شکل تحقیر آمیزی حذف شد. در بازی برگشت هر دو گل المپیاکوس را ایوب الکعبی به ثمر رساند.

فینال لیگ کنفرانس اروپا میان المپیاکوس یونان و فیورنتینا از ایتالیا در تاریخ نهم خرداد ماه برگزار می شود و باید دید که در نهایت کدام تیم موفق می شود قهرمان این رقابت ها شود.

استون ویلا آخرین تیم انگلیسی بود که در تمام رقابت های اروپا همچنان حضور داشت اما این تیم هم نتوانست به فینال برسد تا به این ترتیب کار تمام تیم های انگلیسی حاضر در رقابت های اروپایی به پایان برسد.

برخی ها معتقدند که چون در این فصل از رقابت ها، لیگ برتر انگلیس بسیار پر فشار بوده و هنوز تکلیف جایگاه خیلی از تیم ها در آن مشخص نشده است و هنوز رقابت در آن جریان دارد، تیم های انگلیسی نتوانستند در اروپا موفق ظاهر شوند.

1470