محکومیت شگفت‌انگیز پرسپولیس و سپاهان؛ ال‌کلاسیکوهای سال بعد فقط با حضور تماشاگران زن برگزار می‌شود!

محکومیت شگفت‌انگیز پرسپولیس و سپاهان؛ ال‌کلاسیکوهای سال بعد فقط با حضور تماشاگران زن برگزار می‌شود!

پایگاه خبری فوتبالی- کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دقایقی پیش رای خودش را درباره اتفاقات بازی پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر که در ورزشگاه آزادی برگزار شد اعلام کرد

به گزارش فوتبالی، در این رای جرایمی برای هر دو باشگاه در نظر گرفته شده است و برخی افراد هم برای مدتی از حضور در ورزشگاه‌ها محروم شده‌اند. هر کدام از دو باشگاه به پرداخت دو میلیارد تومان جریمه نقدی محکوم شده‌اند. ضمن این که هر دو باشگاه ملزم شده‌اند حداکثر ظرف مهلت یک هفته از تاریخ قطعیت دادنامه، در رسانه رسمی باشگاهی خود از جامعه هواداری فوتبال عذرخواهی کنند.

اما شاید عجیب‌ترین و قابل‌توجه‌ترین بخش این رای مربوط به جریمه‌ای است که برای مسابقات رودرروی دو تیم در فصل آینده در نظر گرفته شده است. در این رای آمده است که مسابقات رفت و برگشت دو تیم در فصل آتی لیگ برتر با حضور صرفاً بانوان به عنوان تماشاگر در ورزشگاه های خانگی برگزار خواهد شد!

این رای به این معنی است که مسابقات رودرروی دو تیم در فصل آینده هم در ورزشگاه آزادی و هم در ورزشگاه نقش جهان اصفهان بدون حضور تماشاگران مرد برگزار خواهد شد و در این دو مسابقه فقط بانوان حق رفتن به ورزشگاه را دارند! اگر چنین اتفاقی واقعا رخ بدهد برای اولین بار در ایران یک مسابقه فوتبال باشگاهی صرفا با حضور بانوان تماشاگر برگزار خواهد شد.

1359