ادعای سایت وزارت ورزش؛ آتیلا حجازی مجوز نشستن روی نیمکت را ندارد

ادعای سایت وزارت ورزش؛ آتیلا حجازی مجوز نشستن روی نیمکت را ندارد

پایگاه خبری فوتبالی- این احتمال وجود دارد که در بازی امشب استقلال و ذوب آهن، خبری از سرپرست آبی‌ها روی نیمکت این تیم نباشد.

به گزارش فوتبالی، بعد از تغییر مدیرعامل استقلال، نصرالله خواجه‌گیری سرپرست این تیم هم مجبور به خداحافظی با نیمکت آبی‌ها شد تا بر اساس آنچه که فرشید سمیعی سرپرست مدیرعاملی استقلال و برخی رسانه‌ها عنوان کرده‌اند، آتیلا حجازی جای او را بگیرد.

اگرچه و در کمال تعجب، رسانه‌های باشگاه استقلال شامل کانال تلگرام، صفحه اینستاگرام و صفحه توییتر و حتی سایت باشگاه استقلال، هنوز خبر انتصاب حجازی را کار نکرده اما روزنامه ایران‌ورزشی در شماره امروزش اعلام کرده که حجازی در جلسه هماهنگی قبل از بازی استقلال و ذوب آهن، به عنوان سرپرست استقلال معرفی شده و در این جلسه شرکت کرده است.

نکته قابل توجه اینکه طبق ادعای خبرگزاری وزارت ورزش، حجازی نمی‌تواند در بازی امشب روی نیمکت استقلال بنشیند. 

آخرین خبرها حاکی از آن است که مدیران جدید استقلال تا پیش از ساعت 20.30 در تلاش هستند تا کارت سرپرستی حجازی را بگیرند اما تا لحظه تنظیم این خبر آنها در گرفتن کارت حجازی، موفق نبوده‌اند.

حالا باید دید ادعای سایت برنا درباره حجازی درست خواهد بود و استقلال بدون سرپرست به مصاف ذوب آهن خواهد رفت یا اینکه مجوز حضور حجازی روی نیمکت استقلال در دقیقه 90 صادر خواهد شد و او از روی نیمکت و در کنار جواد نکونام، بازی امشب را خواهد دید. 

تلاش فوتبالی برای صحبت با مدیران سازمان لیگ، به جایی نرسید اما به نظر می‌رسد آتیلا کار سختی برای نشستن روی نیمکت استقلال داشته باشد.

حجازی، چند فصل قبل، گزینه سرپرستی تیم بود که نهایتا خبری از سرپرستی او نشد.

2636