تحقیر شدن آخرین تیم انگلیسی در رقابت‌های اروپایی با هت‌تریک الکعبی

تحقیر شدن آخرین تیم انگلیسی در رقابت‌های اروپایی با هت‌تریک الکعبی

پایگاه خبری فوتبالی - در دور رفت مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ کنفرانس اروپا، استون ویلا و المپیاکوس یونان در ورزشگاه خانگی تیم استون ویلا یعنی ویلا پارک به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی المپیاکوس موفق شد با نتیجه چهار بر دو به پیروزی برسد.

به گزارش فوتبالی ، تمامی تیم های انگلیسی حاضر در رقابت های اروپا یعنی لیگ قهرمانان اروپا، لیگ اروپا و لیگ کنفرانس اروپا حذف شده اند و فقط استون ویلا در حال حاضر در لیگ کنفرانس اروپا حضور دارد که این تیم هم حالا در دور رفت نیمه نهایی این رقابت ها تحقیر شد و باید دید که در بازی برگشت در یونان چه عملکردی از خودش نشان می دهد.

شاگردان اونای امری در این بازی اسیر درخشش ایوب الکعبی شدند. این بازیکن موفق شد سه گل به استون ویلا بزند و هت تریک کند. گل دیگر المپیاکوس را هزه به ثمر رساند. ایوب الکعبی اهل مراکش است و امشب ستاره تیمش مقابل استون ویلا بود.

گل های استون ویلا را هم در این بازی اوله واتکینز و موسی دیابی به ثمر رساندند. داگلاس لوییز هم در دقیقه 84 برای استون ویلا یک ضربه پنالتی را از دست داد. استون ویلا اگر نتواند در بازی برگشت کامبک بزند، آخرین تیم انگلیسی هم از رقابت های اروپایی حذف می شود.

1471