قرارداد پسر اسطوره رئال مادرید با این تیم تمدید شد

قرارداد پسر اسطوره رئال مادرید با این تیم تمدید شد

پایگاه خبری فوتبالی - انزو آلوز پسر مارسلو در حال طی کردن مراحل پیشرفت به بالاترین سرعت ممکن در رئال مادرید است.

به گزارش فوتبالی، این مهاجم که در تیم زیر 15 سال رئال مادرید توپ می زند، قرارداد خود را با رئال مادرید تمدید کرد. قرارداد قبلی او تا 2026 اعتبار داشت و حالا مدت قراردادش طولانی تر شده است.

انزو در دسامبر 2022 اولین قراردادش با رئال مادرید را امضا کرد و عملکرد خوبش در دو سال اخیر باعث شده تا قراردادش  دوباره تمدید شود. در آکادمی رئال مادرید، مارسلو را یکی از جواهرات آینده به شمار می آورند.

انزو در سال 2017 از مدرسه فوتبال سانتا آنا به رئال مادرید ملحق شد. او در هفت سال اخیر، مراحل ترقی را به سرعت طی کرده است. پدرش در پست دفاع چپ بازی می کرد اما انزو در خط حمله بازی می کند و عادت دارد که پس از گلهایش به سبک کریستیانو رونالدو یا جود بلینگام خوشحالی کند.

پسر مارسلو در تیم های پایه اسپانیا نیز جایگاه ثابتی داشته است و باید دید که برای آینده فوتبالش در تیم ملی اسپانیا بازی خواهد کرد یا در سطح بزرگسالان همچون پدرش برای برزیل بازی می کند. 

انزو در این فصل، هفده گل در تیم زیر 15 سال رئال مادرید به ثبت رسانده است و آینده درخشانی پیش رویش است. پدرش مارسلو، مادرش کلاریس و برادرش لیام و عمویش کایو در مراسم امضای قرارداد جدید انزو با رئال مادرید حضور داشتند.

4125