تمجید سرمربی بایرن مونیخ از ستاره انگلیسی رئال مادرید

تمجید سرمربی بایرن مونیخ از ستاره انگلیسی رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - توماس توخل به تمجید از جود بلینگام، ستاره رئال مادرید پرداخت و ادعا کرد بازیکنان بایرن مونیخ باید راهی برای متوقف کردن این هافبک انگلیسی پیدا کنند.

به گزارش فوتبالی، امشب (سه شنبه) دو تیم بایرن مونیخ و رئال مادرید، بازی دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را در استادیوم آلیانتس آرنا برگزار می کنند. 

به نقل از سایت گل، توماس توخل سرمربی آلمانی باواریایی ها در کنفرانس خبری پیش از بازی راجع به بلینگام گفت: "جود یک بازیکن استثنایی است. او وقتی در بوندس لیگا بازی می کرد، بی نظیر بود. نگاه کنید که در طول یک سال اخیر چه قدر پیشرفت کرده و بهتر شده و همه این ها به خاطر داشتن یک شخصیت والاست. هرکسی که برای مادرید بازی می کند، با فشار زیادی که پیراهن این باشگاه به رویش می آورد، بازی می کند. جود اما توانسته خیلی خوب با این فشار کنار بیاید و تاکنون ندیده ام که کسی مثل او باشد. ما از خطرات احتمالی او آگاه هستیم و سعی می کنیم راه حلی برای متوقف کردن جود پیدا کنیم."

بایرن مونیخ آخرین بار در فصل 2019-20 توانست به جمع 4 تیم برتر لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کند و در نهایت راهی فینال شد و در آنجا پاریسن ژرمن را که در آن زمان تحت هدایت توماس توخل بود را شکست داد و قهرمان شد.

4416