توخل هم به بایرن مونیخ جواب رد داد!

توخل هم به بایرن مونیخ جواب رد داد!

پایگاه خبری فوتبالی - با وجود شایعات پرشمار در مورد تغییر نظر توخل و ماندنی شدنش در بایرن مونیخ، این مربی اعلام کرد که از بایرن جدا خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، توماس توخل در کنفرانس مطبوعاتی در روز جمعه خطاب به خبرنگاران گفت:" این آخرین کنفرانس مطبوعاتی من به عنوان سرمربی بایرن مونیخ بود. گفتگوهایی با باشگاه داشتیم اما به توافق نرسیدیم. بدین ترتیب تصمیمی که از فوریه گرفته بودیم، پابرجا خواهد بود."

توخل در ماه فوریه اعلام کرده بود که در پایان فصل از بایرن مونیخ می رود. باواریایی ها در این مدت با گزینه های مختلفی نظیر ناگلسمن و رانگنیک مذاکره کردند اما از همه این گزینه ها پاسخ منفی شنیدند. همین مسئله باعث شده بود که بحث ماندن توخل قوت بگیرد. این مربی مشکلی برای ماندن در بایرن نداشت اما شرط او این بود که قدرت کامل را داشته باشد و مورد حمایت کامل مدیران باشگاه باشد. به نظر می رسد که توخل نتوانسته به این شرط دست پیدا کند و تصمیم گرفته که از بایرن مونیخ جدا شود و به دوران حضورش در آلیانس خاتمه خواهد بخشید.

توخل بدون تردید مشتریان پرشماری به خصوص در لیگ انگلیس خواهد داشت و باید دید که مقصد نهایی این تیم چه تیمی خواهد بود. منچستریونایتد یکی از محتمل ترین گزینه ها برای این مربی به شمار می رود.

4125