نشست خبری آنچلوتی پیش از دیدار حساس با بایرن مونیخ

نشست خبری آنچلوتی پیش از دیدار حساس با بایرن مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی - کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی در نشست خبری پیش از بازی با بایرن مونیخ اذعان کرد رئال مادرید قادر به انجام کارهای بزرگ در لیگ قهرمانان اروپاست.

به گزارش فوتبالی، امشب از ساعت 22:30 به وقت تهران، دیدار دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین تیم های بایرن مونیخ و رئال مادرید برگزار خواهد شد. 

کارلو آنچلوتی در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت: "ما اعتماد به نفس زیادی داریم، اما احترام زیادی برای بایرن مونیخ قائل هستم. آن ها فصل خوبی در بوندس لیگا نداشته اند، اما بازی بسیار خوبی مقابل آرسنال ارائه دادند و در هر دو بازی عالی بودند. آرسنال یک تیم قدرتمند در اروپاست، با این حال بایرن مونیخ موفق شد نمایش خارق العاده ای ارائه دهد."

"همه می دانند که رئال مادرید قادر به انجام چه کاری در این تورنمنت است. صادقانه بگویم، همه تیم ها در لیگ قهرمانان، احترام زیادی برای ما قائل هستند."

"اگر بخواهم 2 تیم را مقایسه کنم، آن ها در انتقال توپ بسیار قوی هستند، بازیکنان سرعتی خوبی دارند که می توانند در کارهای مختلف شرکت کنند. از بالا پرس می کنند."

"رابطه ام با مونیخ؟ مونیخ شهر زیبایی است. متاسفانه هیچ وقت نتوانستم زبان آلمانی را یاد بگیرم، اما پسرم خیلی خوب آن را بلد است."

"نظرات برناردو سیلوا؟ نمی دانم. ما خیلی عجیب نیستیم. در این رقابت، ما افتخارات زیادی کسب کرده ایم."

"ترکیب اصلی؟ هر بار که می خواهم ترکیب را اعلام کنم، به نظر بعضی ها ناعادلانه می آید. میلیتائو بازی خوبی مقابل سوسیداد داشت. او در دسترس است و می تواند بازی کند."

"توخل؟ او مربی بسیار بزرگی است. آگاهی تاکتیکی او مرا به وجد می آید. تیم های او همیشه پویا هستند و من احترام زیادی برایش قائلم."

4416