چرا پرز با جذب ستاره انگلیسی مدنظر آنچلوتی مخالفت کرد؟

چرا پرز با جذب ستاره انگلیسی مدنظر آنچلوتی مخالفت کرد؟

پایگاه خبری فوتبالی - در تابستان گذشته، کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید قصد داشت تا هری کین را از تاتنهام هاتسپر خریداری کند، اما فلورنتینو پرز، رئیس رئال مادرید مانع انجام این کار شد و با آن مخالفت کرد. 

به گزارش فوتبالی، پس از خروج کریم بنزما، کارلو آنچلوتی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی خواستار جذب یک مهاجم نوک بود و حتی اعلام کرد هری کین بهترین گزینه برای اوست، اما رلوو ادعا می کند که فلورنتینو پرز مانع این انتقال شد، چون به هر ترتیبی که شده می خواست کیلیان امباپه را به خدمت بگیرد و حتی حاضر بود رئال مادرید یک فصل بدون مهاجم نوک تخصصی بازی کند تا در تابستان آینده، فوق ستاره پاریسن ژرمن را مجانی به خدمت بگیرد. 

به نقل از سایت گل، در نهایت هری کین با رقم 85 میلیون یورو راهی بایرن مونیخ شد و از نظر فردی، در فصل اول حضورش در باواریا، بسیار فوق العاده کار کرد و توانسته تاکنون 42 گل برای تیم توماس توخل به ثمر برساند. اگرچه کین در کسب جام ناکام مانده، اما آن ها در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا حضور دارند و کین می تواند با غلبه بر رئال مادرید در این مرحله، راهی فینال شود و حتی اولین جام معتبرش را کسب کند. 

4416