وایرال شدن توییت قدیمی و جالب ستاره رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ

وایرال شدن توییت قدیمی و جالب ستاره رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی - توییت خوسلو در مورد رئال مادرید در سال 2012 پس از درخشش این بازیکن در لیگ قهرمانان اروپا، حسابی وایرال شده است.

به گزارش فوتبالی، چهارشنبه شب، رئال مادرید در دور برگشت لیگ قهرمانان اروپا میزبان بایرن مونیخ بود. شوت آلفونسو دیویس باعث شد تا بایرن در دقیقه 68 پیش بیافتد اما رئال مادرید با دو گل خوسلو ماتو در دقایق 88 و 91 به بازی برگشت . در حقیقت خوسلو به ستاره رئال مادرید در این بازی تبدیل شد.

حالا در شبکه های اجتماعی یکی از توییت های خوسلو در سال 2012 وایرال شده است. خوسلو در پیام خود نوشته است:" آیا کسی می تواند یک لینک خوب برای دیدن بازی رئال مادرید به من بدهد؟" در واقع به نظر می رسد که خوسلو پیش از آن که بازیکن رئال مادرید شود، هوادار دوآتشه این تیم بوده است!

خوسلو در فینال لیگ قهرمانان اروپای 2022 نیز به عنوان هوادار حضور داشت  که رئال مادرید در آن بازی با نتیجه یک بر صفر پیروز شد و به قهرمانی اروپا رسید. خوسلو دوران فوتبال چندان درخشانی پیش از رئال مادرید نداشت. در حقیقت او در استوک سیتی در 27 بازی چهار گل زد و در نیوکاسل نیز در 52 بازی فقط هفت گل به ثمر رساند. خوسلو بعد از آن در آلاوز و اسپانیول بازی کرد و در شروع فصل جاری به صورت قرضی به رئال مادرید ملحق شد. خوسلو در این فصل با 17 گل در 46 بازی، آمار خوبی در رئال مادرید داشته است.

4125