رلوو مدعی شد؛ وینیسیوس جونیور بخت اول توپ طلا ۲۰۲۴ خواهد بود

رلوو مدعی شد؛ وینیسیوس جونیور بخت اول توپ طلا ۲۰۲۴ خواهد بود

پایگاه خبری فوتبالی- یک نشریه معتبر مدعی شد وینیسیوس جونیور مدعی اول کسب توپ طلا در سال ۲۰۲۴ است.

به گزارش فوتبالی،  بنا به ادعای نشریه رلوو وینیسیوس جونیور گزینه اصلی فتح توپ طلای ۲۰۲۴ خواهد بود. وینیسیوس جونیور ستاره خط حمله باشگاه رئال مادرید با توجه به صعود به فینال لیگ قهرمانان با برتری مقابل بایرن مونیخ از بالاترین شانس برای دریافت توپ طلا در سال ۲۰۲۴ برخوردار است.

البته این اتفاق در صورتی احتمال بالاتری به خود خواهد گرفت که رئال مادرید فاتح لیگ قهرمانان اروپا شود و در این صورت وینیسیوس بالاتر از جود بلینگام دیگر ستاره لوس بلانکوس می تواند گزینه اصلی کسب این جایزه معتبر فوتبالی باشد. در شرایط فعلی تنها بازیکنی که توان رقابت با وینیسیوس جونیور را دارد احتمالا کیلیان امباپه است. البته حذف تیم پاری سن ژرمن از گردونه لیگ قهرمانان اروپا و عدم صعود به فینال این شانس را کاهش داده اما امباپه اگر با عملکرد درخشان خود فرانسه را به قهرمانی یورو ۲۰۲۴ برساند، شاید این شانس را داشته باشد که توپ طلا را فتح کند.از سوی دیگر قهرمانی وینیسیوس جونیور در لیگ قهرمانان اروپا و همچنین کوپا آمریکا در تابستان پیش رو می تواند داستان را به نفع این ستاره برزیلی عوض کند.

به نظر می رسد با توجه به رو‌ به اتمام بودن دوران فوتبال لیونل مسی و کریستیانو رونالدو اکنون ستاره های دیگری مانند وینیسیوس جونیور، کیلیان امباپه، ارلینگ هالند، جود بلینگام و چند بازیکن جوان دیگر رقابت خود را برای کسب توپ طلا در سال های آتی آغاز خواهند کرد.

۱۰۰۹