قطعی شدن جدایی امباپه از پاری سن ژرمن با عدم حضورش در ویدیو معارفه پیراهن فصل بعد این تیم

قطعی شدن جدایی امباپه از پاری سن ژرمن با عدم حضورش در ویدیو معارفه پیراهن فصل بعد این تیم

پایگاه خبری فوتبالی – در حالی که بیش از همیشه به پایان فصل جاری رقابت‌های فوتبال در اروپا نزدیک شده ایم، کیلیان امباپه در ویدیو تبلیغاتی تیمش برای پیراهن های فصل بعد حضور نداشت.

به گزارش فوتبالی، در حالی که هیچ تایید رسمی بابت جدایی کیلیان امباپه از پی اس جی وجود ندارد، این انتظار وجود دارد که ستاره فرانسوی، در تابستان پیش رو تیم دیگری را به عنوان تیم آینده خود انتخاب کند و از رئال مادرید به عنوان مقصد محتمل این ستاره فرانسوی یاد می‌شود. 

پی اس جی هنوز اشاره ای به مقصد بعدی امباپه نکرده است اما با انتشار ویدیویی تبلیغاتی برای معرفی پیراهن فصل جدید خود، تقریبا جدایی قطعی او از این باشگاه را تایید کرده است زیرا ستاره 25 ساله پاریسی‌ها که شاخص ترین چهره این تیم به شمار می‌رود، در این ویدیو حضور نداشته است. ستارگان دیگر این تیم نظیر مارکینیوش، نونو مندز، لوکاس هرناندز، امری و ویتینیا، در این ویدیو حاضر بودند.

پاری سن ژرمن، روز بکشنبه جشنی را به مناسبت قهرمانی دوباره در لوشامپیونه برگزار خواهد کرد که به احتمال خیلی زیاد، آخرین بازی خانگی امباپه در پیراهن پاری سن ژرمن خواهد بود.

رسانه L'Equipe ادعا کرده است که امباپه ممکن است جدایی اش از پی اس جی را در طول این مراسم اعلام کند. نارضایتی‌های زیادی درباره تصمیم ستاره فرانسوی مبنی بر علنی نکردن تصمیمش برای جدایی از این تیم تا آخرین روزهای فصل وجود داشته که به نظر به زودی به پایان خواهد رسید.

2102