یک ادعای جالب: امباپه بهتر از خوسلو نیست!

یک ادعای جالب: امباپه بهتر از خوسلو نیست!

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید با پیروزی مقابل بایرن مونیخ به فینال ومبلی راه پیدا کرد و همه رئالی ها در سراسر دنیا از این برد لذت بردند.

به گزارش فوتبالی، ایبای یانوس، استریمر سرشناس اسپانیایی نیز به اتفاقات بازی واکنش نشان داد. این استریمر که  طرفدار رئال مادرید است،  به تمجید از خوسلو ماتو پرداخت. در واقع این مهاجم اسپانیایی - آلمانی با ثبت دو گل مقابل بایرن مونیخ توانست نقش مهمی در کامبک رئال مادرید داشته باشد. ایبای نیز در توییتی بحث برانگیز و جنجالی نوشت:"امباپه بهتر از خوسلو نیست."

در حقیقت امباپه سه هفته دیگر به پایان کارش در پی اس جی خواهد رسید و بعد از آن باید تیم بعدی خود را مشخص کند. بسیاری تصور می کنند که این بازیکن پس از انتظاری هفت ساله به رئال مادرید ملحق خواهد شد.

امباپه در دوران حضورش در پی اس جی نتوانست به قهرمانی اروپا برسد و هفت سال ناکام را در این تیم در لیگ قهرمانان اروپا داشت. کیلیان تصمیم گرفته که از پاریس جدا شود و هنوز مقصد بعدی خود را مشخص نکرده اما گمانه زنی ها در مورد پیوستنش به رئال مادرید خیلی زیاد است. امباپه در صورت پیوستن به رئال مادرید، پاداش انتقال قابل توجهی را دریافت خواهد کرد و خط حمله را در کنار وینیسیوس، رودریگو گوئس و بلینگام تکمیل خواهد کرد.

از سویی گفته می شود که رئال مادرید پس از عملکرد درخشان خوسلو مقابل بایرن مونیخ قصد تمدید قرارداد یک ساله این بازیکن را دارد.

4125