آرنه اسلات: امیدوارم به زودی با لیورپول قرارداد امضا کنم

آرنه اسلات: امیدوارم به زودی با لیورپول قرارداد امضا کنم

پایگاه خبری فوتبالی- مربی هلندی فاینورد از تمایل خود برای حضور در لیورپول خبر داد.

به گزارش فوتبالی، آرنه اسلات سرمربی تیم فاینورد هلند پس از بازی این تیم در مقابل گو اهد ایگلز در لیگ هلند در مورد حضور خود در تیم لیورپول گفت:" پیش از این هم گفتم که من علاقه دارم به لیورپول بروم دو باشگاه همچنان در حال مذاکره هستند و فکر میکنم لیورپول تیم بعدی من خواهد بود.‌ من دوران خوبی را با فاینورد سپری میکنم ولی وقتی باشگاهی مثل لیورپول به من پیشنهاد داد باید یک دیوانه باشم اگر به این مسئله فکر نکنم که این یک قدم رو به جلو برای دوران مربیگری من خواهد بود. هردو باشگاه در حال صحبت هستند و من منتظر نتیجه مذاکرات هستم."

اسلات در ادامه صحبت های خود افزود: "من باور دارم که فاینورد به من اجازه حضور در لیورپول را خواهد داد زیرا این قدم خیلی بزرگی برای من خواهد بود. مذاکراتی بین دو باشگاه در حال انجام است و من در هلند منتظر هستم. من در فاینورد خوشحال هستم اما حضور در لیورپول یک فرصت بی نظیر برای من است."

آرنه اسلات امیدوار است که تا ۴۸ ساعت آینده با لیورپول به توافق برسد. اینکه او سرمربی لیورپول شود کاملا قریب الوقوع است و این مربی نشانه‌هایی از مدیر برنامه های خود یعنی رافائلا پیمنتا دریافت کرده که او به زودی میتواند با لیورپول قرارداد امضا کند.

۱۰۰۹