استوری اینستاگرامی مسی برای سالگرد درگذشت سرمربی بارسلونا

استوری اینستاگرامی مسی برای سالگرد درگذشت سرمربی بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - ده سال پیش در چنین روزی بود که تیتو ویلانووا سرمربی بارسلونا در فصل 2012/13، جان خود را به علت بیماری سرطان غدد لنفاوی از دست داد.

به گزارش فوتبالی ، تیتو ویلانووا در بارسلونای گواردیولا، دستیار پپ گواردیولا بود و قرار بود که پس از رفتن گواردیولا از بارسلونا، ادامه دهنده راه او در جمع آبی و اناری ها باشد. گواردیولا در پایان فصل 2011/12 از بارسلونا رفت و تیتو ویلانووا در فصل 2012/13 هدایت بارسلونا را بر عهده گرفت اما به علت پیشرفت بیماری سرطانش نتوانست به مربیگری در بارسلونا ادامه بدهد و جای خود را اواسط همان فصل به جوردی رورا داد و در نهایت هم در فصل 2013/14 تاتا مارتینو سرمربی بارسلونا شد.

تیتو ویلانووا در نهایت ده سال پیش در چنین روزی درگذشت و شیمی درمانی روی او جواب نداد. حالا لیونل مسی به مناسبت سالگرد درگذشت تیتو ویلانووا، با انتشار یک استوری در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام نوشته است:" 10 سال گذشته است اما ما تو را فراموش نکرده ایم تیتو "

بارسلونا در فصل 2012/13 که تیتو ویلانووا را به عنوان سرمربی خود داشت با 100 امتیاز قهرمان لالیگا شد. آن فصل بهترین فصل تاریخ بارسلونا در لالیگا از لحاظ امتیازگیری است.

1470