آینده پنج بازیکن قرضی بارسلونا روی هواست

آینده پنج بازیکن قرضی بارسلونا روی هواست

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا  در حال برنامه ریزی برای فصل آینده است که بازگشت بازیکنان قرضی هم یکی از مشکلات این تیم است.

به گزارش فوتبالی، اریک گارسیا، آنسو فاتی، پابلو توره، الکس وایه، سرجینیو دست، کلمنت لنگله، خولیان آرائوخو و شادی ریاض، هشت بازیکنی بودند که در این فصل قرضی از بارسلونا جدا شدند که به گفته آس، فقط سه تا از انها شانس ماندنی شدن را دارند و بارسلونا باید در مورد بقیه آنها تصمیم بگیرد.

در حقیقت آرائوخو و وایه در پست دفاع کناری و اریک گارسیا در پست دفاع میانی تنها بازیکنانی هستند که ممکن است فصل آینده در بارسلونا بمانند چرا که در لوانته، لاس پالماس و ژیرونا نمایش خوبی داشته اند. آرائوخو در پست دفاع راست، وایه در پست دفاع چپ و اریک در پست دفاع میانی بازی می کنند. 

بارسلونا اما درها را به روی جدایی پنج بازیکن دیگر باز کرده است. کلمنت لنگله و شادی ریاض در پست دفاع میانی بازی می کنند. مدافع فرانسوی، فصل خوبی در تاتنهام نداشته است و دستمزد بالایی دریافت می کند و پیدا کردن مشتری برای او مشکل است. بارسا امیدوار است که بتیس، بند خرید سه میلیونی شادی ریاض را  فعال کند. 

آنسو فاتی نیز در این فصل قرضی از بارسلونا به برایتون ملحق شد که عملکرد جالبی از خود ارائه نداد و پیدا کردن مشتری برای او نیز مشکل است. سویا می تواند مقصد احتمالی این بازیکن باشد. پابلو توره نیز  در ژیرونا نمایش جالبی از خود ارائه نداده است و بحث بازگشتش به بارسلونا اساسا منتفی است. سرجینیو دست نیز با مصدومیت شدیدی مواجه شده که باعث می شود تا آیندهوون تمایلی به حفظ کردنش نداشته باشد. 

4125