ترکیب منچسترسیتی در سال 2015 که حالا فقط یک بازیکن از آن باقی مانده است

ترکیب منچسترسیتی در سال 2015 که حالا فقط یک بازیکن از آن باقی مانده است

پایگاه خبری فوتبالی - منچسترسیتی از سال 2015 تاکنون تغییرات زیادی را در ترکیبش داشته است و البته فراز و فرود های زیادی را تجربه کرده است.

به گزارش فوتبالی ، در فصل 2015/16، مانوئل پیگرینی سرمربی منچسترسیتی بود و هنوز گواردیولا هدایت سیتیزن ها را در دست نگرفته بود. در حقیقت پپ گواردیولا در سال 2016 بود که سرمربی منچستر سیتی شد و کار خود را با سیتیزن ها آغاز کرد. هدف اصلی برای منچستر سیتی قهرمان شدن در لیگ قهرمانان اروپا بود و گواردیولا در نهایت در فصل 2022/23 یعنی فصل قبل، منچستر سیتی را به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا رساند.

در ترکیب منچستر سیتی در سال 2015، کوین دی بروینه حضور داشته است. او فصل 2014/15 را در ولفسبورگ سپری کرد و پس از آن به منچستر سیتی آمد. کوین دی بروینه هنوز هم در ترکیب منچستر سیتی حضور دارد و یکی از بازیکنان کلیدی تیم پپ گواردیولا است. در حقیقت تنها بازیکنی که از سال 2015 هنوز هم در ترکیب منچستر سیتی حضور دارد، کوین دی بروینه است. بقیه بازیکنان یا بازنشسته شده اند و یا این که در تیم دیگری بازی می کنند. به عنوان مثال رحیم استرلینگ در حال حاضر بازیکن چلسی است اما سرخیو آگوئرو بازنشسته شده است.

1471