محمد ربیعی به فکر گلات تراکتور در تبریز!

محمد ربیعی به فکر گلات تراکتور در تبریز!

پایگاه خبری فوتبالی- محمد ربیعی به فکر کسب پنجمین پیروزی متوالی خود برابر تراکتور است.

به گزارش فوتبالی، محمد ربیعی تبدیل به اسمی دلهره‌آور برای تراکتوری‌ها شده است. مردی که توانسته در چهار دیدار اخیر خود برابر تی‌تی‌ها، چهار پیروزی متوالی کسب کند و به نوعی تبدیل به گربه سیاه پرشورها شده است.

این سرمربی در حالی از ۹ دیداری که با تراکتور داشته، موفق به کسب ۶ پیروزی شده که چهار برد خود را در چهار تقابل اخیرش با این تیم به دست آورده است. سرمربی کنونی ذوب‌آهن، فصل گذشته و با مس رفسنجان در دو دیدار رفت و برگشت از سد تراکتور تحت هدایت قربان بردیف و پاکو خمز در رفسنجان و تبریز گذشت.

ربیعی آمار خوب خود برابر قرمزها را در بازی‌های رفت و برگشت لیگ برتری این فصل با ذوب‌آهن هم ادامه داد و باز هم توانست این تیم را در اصفهان و تبریز شکست داده و دبل کند. پیروزی آخر ربیعی برابر تراکتور همین چند روز پیش رخ داد که سنگین‌ترین شکست خانگی تراکتور در تاریخ لیگ برتر هم بود و باعث جدایی پاکو خمز هم شد.

حال ربیعی باید برای سومین بار در فصل جاری مقابل تراکتور قرار بگیرد و امیدوار است پنجمین پیروزی پیاپی خود را کسب کند. بردی که باعث خواهد شد ربیعی با گلات برابر تی‌تی‌ها، تیمش را به هشت تیم برتر جام حذفی برساند و باید دید در انجام این کار موفق خواهد بود یا نه.

1997