رکوردداران بازی در لیگ بیست و سوم؛ این دو دروازه‌بان

رکوردداران بازی در لیگ بیست و سوم؛ این دو دروازه‌بان

پایگاه خبری فوتبالی- دروازه‌بان‌های سرشناس هوادار و تراکتور، صاحب یک رکورد ویژه تا پایان هفته بیست و پنجم لیگ برتر هستند 

به گزارش فوتبالی، با احتساب 90 دقیقه وقت قانونی برای هر مسابقه، تا پایان هفته بیست و پنجم هر بازیکن امکان بازی در 2250 دقیقه را داشته است که از این نظر تنها دو بازیکن توانسته‌اند به چنین آماری برسند.

حسین پورحمیدی، دروازه‌بان تراکتور و علیرضا حقیقی، دروازه‌بان هوادار تنها بازیکنانی هستند که از هفته اول و تا آخر هفته بیست و پنجم، در تمام بازیها و از ابتدا حضور داشته و هرگز تعویض نشده‌اند.

 پس از این دو گلر، مجید عیدی از ملوان با 2232 دقیقه، یونس اکبرپور از آلومینیوم با  2231 دقیقه، امیر محمد نسایی از شمس آذر با 2201 دقیقه، سامان نریمان جهان با 2182 دقیقه، علی آزادمنش از شمس آذر با 2170 دقیقه، سید حسین حسینی از استقلال با 2160 دقیقه، روزبه چشمی از استقلال با 2160 دقیقه، محمد قریشی از ذوب آهن با 2160 دقیقه، میثم تهی‌دست از صنعت نفت با 2133 دقیقه، آرش رضاوند از استقلال با 2121 دقیقه، موسی کولیبالی از فولاد با 2110 دقیقه، حسین گودرزی از شمس آذر با 2098 دقیقه و امیرحسین جدی از ذوب آهن با 2093 دقیقه حضور در میدان، رکوردداران بازی در این فصل لیگ برتر هستند. 

از لحاظ حضور در ترکیب فیکس در این 25 بازی ، 15 بازیکن در فصل جاری، از ابتدا در زمین حضور داشته‌اند. علیرضا حقیقی از هوادار، حسین پورحمیدی از تراکتور، میلاد عیدی از ملوان، یونس اکبرپور از آلومینیوم، امیرمحمد نسایی از شمس آذر، سامان نریمان جهان از پیکان، علی آزادمنش از شمس آذر، حسین گودرزی از شمس آذر، امیر محمد سرآبادانی از شمس آذر، صادق بوصبیح از شمس آذر، شایان مصلح از ذوب آهن، محمد مهدی محبی از مس رفسنجان، رضا جعفری از ملوان، طالبی ریکانی از صنعت نفت آبادان و مسعود ریگی از پرسپولیس، این نفرات بوده‌اند.

 7899