عکس؛ تمسخر بازیکن جوان بارسلونا توسط وینیسیوس

عکس؛ تمسخر بازیکن جوان بارسلونا توسط وینیسیوس

پایگاه خبری فوتبالی - بعد از آن که فرمین لوپز در ال کلاسیکو در برنابئو گل زد، تصمیم گرفت که خوشحالی جود بلینگام را به سوی هواداران رئال مادرید تکرار کند.

به گزارش فوتبالی، فرمین روی تابلوهای تبلیغاتی کنار زمین رفت که البته بازیکنان بارسلونا بعدش به سمت او رفتند و برای این که کار به جاها باریک تری کشیده نشود و با هواداران رئال درگیر نشود، او را به مکان دیگری از زمین منتقل کردند!

لوپز توانست به بارسلونا کمک کند تا گل دوم را بزند و در برنابئو با نتیجه دو بر یک پیش بیافتد. فرمین پس از گلش از خوشحالی معروف بلینگام با دستان گشوده، تقلید کرد.  البته رئالی ها بعد از آن با گلهای لوکاس وازکز و بلینگام کامبک زدند و با نتیجه سه بر دو به پیروزی دست پیدا کردند. 

خوشحالی فرمین در شبکه های اجتماعی مورد توجه قرار گرفت. یکی از هواداران رئال مادرید به تمسخر این بازیکن پرداخت و نوشت:" فکر کرده که جود بلینگام است!" که شماره هفت رئال مادرید نیز این پیام را بازنشر کرد و با شکلک خنده از آن استقبال کرد!

وینیسیوس شب گذشته از روی نقطه پنالتی مقابل بارسلونا گلزنی کرد تا برای هفتمین بار دروازه تیم کاتالان را باز کند و به رکورد 19 گل در این فصل برسد. در واقع او فقط چهار گل تا رکورد فصل گذشته اش فاصله دارد که بهترین آمار گلزنی دوران فوتبالش مربوط به سال گذشته بوده است.

4125