حذف ژاپن از فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ قرقیزستان حریف احتمالی ایران در یک چهارم نهایی!

حذف ژاپن از فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ قرقیزستان حریف احتمالی ایران در یک چهارم نهایی!

پایگاه خبری فوتبالی- تیم ژاپن با تساوی مقابل تاجیکستان در مرحله گروهی مسابقات فوتسال جام ملت‌های آسیا حذف شد.

به گزارش فوتبالی، دقایق پیش دو مسابقه از روز سوم مرحله گروهی فوتسال جام ملت‌های آسیا در تایلند برگزار شد و تیم‌هایی که از گروه C به مرحله حذفی صعود کردند روشن شد. شگفتی بزرگی در این گروه رخ داد و ژاپن از مسابقات حذف شد!

در مسابقات امروز در این گروه به صورت همزمان ژاپن مقابل تاجیکستان قرار گرفت و قرقیزستان با کره جنوبی روبرو شد. قبل از بازی‌های امروز تاجیکستان و قرقیزستان با 4 امتیاز اول و دوم بودند و ژاپن با 3 امتیاز سوم. کره جنوبی هم بدون امتیاز آخر بود و شانسی برای صعود نداشت. اما ژاپن برای صعود نیاز به پیروزی مقابل تاجیکستان داشت.

ژاپن که یکی از مدعیان همیشگی آسیاست در نیمه اول یک گل به تاجیکستان زد و برای رسیدن صدر و صعود از گروه امیدوار شد. اما در نیمه دوم تاجیک‌ها توانستند گل مساوی را بزنند. بعد هم به دفاع رفتند و سعی کردند نتیجه را حفظ کنند.

در بازی همزمان جای تیم برنده و بازنده بارها عوض شد. در فاصله یک دقیقه و 4 ثانیه مانده به پایان بازی، قرقیزستان با نتیجه 5 بر 4 پیش بود اما در این لحظه کره گل مساوی را زد و بازی با تساوی 5 بر 5 تمام شد. ژاپن هم نتوانست گل برتری را بزند و در مقابل تاجیکستان با تساوی یک بر یک متوقف شد.

با این نتایج شگفتی بزرگ رخ داد و ژاپن با قرار گرفتن در رده سوم از جام ملت‌‌ها حذف شد! در این گروه تاجیکستان با 5 امتیاز و تفاضل گل 2+ اول شد و قرقیزستان با 5 امتیاز و تفاضل گل 1+ در رده دوم قرار گرفت.

تا ساعتی دیگر هم دو بازیِ پایانیِ مرحله گروهی برگزار می‌شود. از ساعت ایران با کویت روبرو می‌شود و افغانستان مقابل بحرین قرار می‌گیرد. در حال حاضر در این گروه ایران با 6 امتیاز اول است و کویت با 4 امتیاز دوم

اگر ایران به عنوان صدرنشین از گروهش صعود کند در مرحله یک چهارم نهایی با قرقیزستان بازی خواهد کرد و اگر در گروهش دوم شود در مرحله یک چهارم باید با تاجیکستان بازی کند.

تا این لحظه بازی تیم‌های تایلند با عراق و ازبکستان با ویتنام در مرحله یک چهارم قطعی شده است. ضمن این که هر 4 بازیِ مرحله یک چهارم نهایی هم روز چهارشنبه برگزار خواهد شد.

1359