پنج ستاره‌ای که ممکن است از منچسترسیتی جدا شوند

پنج ستاره‌ای که ممکن است از منچسترسیتی جدا شوند

پایگاه خبری فوتبالی - پنج بازیکن منچسترسیتی به ترک این تیم فکر می کنند که به نظر می رسد که یکی از این موارد بیش از بقیه، گواردیولا را نگران کرده است. 

به گزارش فوتبالی، گواردیولا هر سال سعی می کند که برخی از بهترین بازیکنان فوتبال دنیا را به اتحاد ببرد. در حقیقت سیتی در این فصل امید زیادی دارد تا فاتح لیگ انگلیس و جام حذفی شود و قطعا در تابستان آینده باز هم ستارگان جدیدی را خواهد خرید. البته سیتی برای این که بتواند برای نفرات جدید جا باز کند، مجبور است که برخی بازیکنان کنونی خود را بفروشد.

سایت کاتالونیایی "ال ناسیونال" مدعی شده است که  جک گریلیش، استفان اورتگا، کالوین فیلیپس، برناردو سیلوا و کوین دی بروینه پنج بازیکنی هستند که ممکن است در این تابستان از منچسترسیتی جدا شوند.

گریلیش پیشنهادهایی را از چندین باشگاه انگلیسی دریافت کرده است. اورتگا که در غیاب ادرسون فصل خوبی داشته، می تواند به تیم دیگری برود و فیکس شود.  فیلیپس مدتهاست که در لیست مازاد قرار گرفته و حضور قرضی او در وستهام نیز کمکی به احیای مسیر فوتبالش نکرده است. برناردو سیلوا نیز از بارسلونا و پی اس جی پیشنهاد دارد و رقم فسخ قراردادش 50 میلیون پوند است.  از سویی کوین دی بروینه نیز تا سال 2025 با سیتی قرارداد دارد و تابستان پیش رو آخرین فرصت خواهد بود تا باشگاه انگلیسی از او درآمدزایی کند. گفته می شود که باشگاه های عربستانی به دنبال خرید دی بروینه هستند. 

4125