توهین و فحاشی هواداران بارسلونا به بازیکن کلیدی تیمشان

توهین و فحاشی هواداران بارسلونا به بازیکن کلیدی تیمشان

پایگاه خبری فوتبالی - ژائو کانسلو مدافع کناری پرتغالی بارسلونا اعلام کرد که پس از حذف تیمش مقابل پی اس جی لیگ قهرمانان اروپا با توهین های برخی هواداران به خودش مواجه شده است.

به گزارش فوتبالی، این بازیکن مرتکب پنالتی شد تا پی اس جی گل سوم را به ثبت برساند. این مدافع اعلام کرد که در پایان بازی با توهین ها و تهدیدهای زیادی در شبکه های اجتماعی از جانب هواداران تیم کاتالان مواجه شده است. 

کانسلو در مصاحبه ای در این باره گفت:" هواداران چیزهای زیادی می گویند. برخی پیام ها در اینستاگرام در این باره بود که خواستار مرگ  دخترم بودند که هنوز به دنیا نیامده است. این را توی صورتم نمی گویند چرا که در این صورت مشکل ایجاد می شود اما در پیام هایشان می نویسند که چه چیزی می خواهند. آنها به همسرم، دخترم و نوزادمان که هنوز به دنیا نیامده، توهین  کرده اند. این دنیای ظالمی است و باید با آن کنار بیایی. من بلد هستم که با آن کنار بیایم اما نمی دانم که چه باید بگویم. این که خواستار مرگ یک نوزاد شوی، یک مسئله بسیار جدی است. برخی به این فکر نمی کنند که یک انسان پشت چهره فوتبالیستی است که در تلویزیون می بینند. ما هم انسان هستیم و با هم برابریم. "

ریو فردیناند بازیکن اسبق منچستریونایتد به شدت به کانسلو حمله کرده بود و او را بازیکنی احمق خوانده بود که همچون بازیکنی بی تجربه و وحشت زده بازی کرده است. کانسلو در این باره گفت:" فردیناند بازیکن بزرگی بوده اما مطمئنم که خودش هم اشتباهاتی داشته است. همه اشتباه می کنیم اما این هم بخشی از شغل یک آنالیزور است که نظر بدهد. نظرش را می پذیرم."

4125