مدیر برنامه‌های ویتور روکه، بارسلونا را تهدید کرد

مدیر برنامه‌های ویتور روکه، بارسلونا را تهدید کرد

پایگاه خبری فوتبالی – مدیر برنامه‌های ویتور روکه، مهاجم جوان بارسلونا، با انتقاد از نحوه رفتار ژاوی با موکل خود، بارسلونا را تهدید کرده است که تلاش خواهد کرد تا انتقالی دائمی برای این بازیکن برزیلی به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی، روکه در پنجره نقل و انتقالات زمستانی و با انتقالی به ارزش 30 میلیون یورو که شامل بندهایی اضافی به ارزش 31 میلیون یورو بود به جمع آبی اناری‌ها پیوست اما در این مدت، موفق شده تا تنها 310 دقیقه در طول 13 بازی را در زمین حضور پیدا کند.

آندره کوری، مدیر برنامه‌های روکه، با انتقاد از نحوه مدیریت ژاوی برای بازی دادن به این بازیکن جوان، به آبی اناری‌ها هشدار داده است که آن‌ها این وضعیت را برای مدت طولانی تحمل نخواهند کرد. او در اینباره گفت:" فکر می‌کنم که ویتور روکه نیاز به دقایق بیشتری دارد. هیچکس نمی‌داند که چرا آن‌ها دقایق کافی را در اختیار او قرار نمی‌دهند، ژاوی تا به حال با او صحبت نکرده است، من این را درک نمی‌کنم. روکه باید سخت و سخت‌تر تلاش کند و برای فرا رسیدن فرصت‌ها صبر کند اما فکر می‌کنم که بازی‌های زیادی وجود داشته که طی آن‌ها امکان فرصت دادن به او وجود داشته تا امروز ما نیازی به صحبت کردن درباره این مشکل نداشته باشیم." او در ادامه، درباره احتمال جدایی موکلش از بارسلونا گفت:" ما با دکو صحبت کرده ایم. این پسر با بارسلونا قرارداد دارد اما ما پیشنهادهای دیگری با مبلغی دوبرابر پیشنهاد بارسلونا داشتیم، او این قرارداد را انتخاب کرد زیرا می‌خواست برای بارسا بازی کند. من مطمئنم که ویتور بازیکنی بزرگ خواهد شد اما اگر بارسا این اجازه را به او ندهد، مجبور خواهیم بود راه دیگری را پیدا کنیم. "

2102