قطعی شدن اولین خرید بارسلونا در فصل 25-2024

قطعی شدن اولین خرید بارسلونا در فصل 25-2024

پایگاه خبری فوتبالی - گیدو رودریگز بازیکن بتیس یکی از خریدهای بارسلونا در تابستان آینده خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، نشریه اسپورت گزارش داده است که توافقات از ماه ها پیش قطعی شده است. دکو مدیر ورزشی بارسلونا شخصا انتقال را پیش برده است. در حقیقت این بازیکن آرژانتینی در تابستان گذشته نیز مورد توجه بارسلونا قرار داشت اما انتقالش نهایی نشد اما به نظر می رسد که در این تابستان همه چیز به درستی پیش برود. 

گیدو رودریگز در پایان فصل با اتمام قراردادش با بتیس به صورت رایگان به بارسلونا ملحق خواهد شد. دکو در وقفه بازیهای ملی قبلی، انتقال این بازیکن را قطعی کرد و به نظر می رسد که به زودی این انتقال رسمی شود. 

این ستاره قرار است که جای اوریول رومئو را بگیرد چرا که این بازیکن در بارسلونا نخواهد ماند. البته اسپورت گزارش داده است که خرید گیدو به این معنی نیست که بارسلونا خرید دیگری را در خط هافبک نداشته باشد چرا که رویای خرید کیمیش برای آنها زنده است.

گیدو که 29 بازی در تیم ملی آرژانتین داشته، در بتیس بازی می کند و در فصل جاری نقش مهمی در این تیم داشته است. بارسایی ها پس از جدایی بوسکتس به دنبال جایگزین برای او بودند که تجربه خرید رومئو موفق نبوده است و امیدوار هستند که گیدو بتواند نقش مهم تری در این تیم ایفا کند.

4125