بهترین خبر برای استقلال؛ احیای مهرداد!

بهترین خبر برای استقلال؛ احیای مهرداد!

پایگاه خبری فوتبالی- مهرداد محمدی در بهترین زمان ممکن دوباره به روزهای اوج خودش برگشت. 

به گزارش فوتبالی، لیگ بیست و سوم شاهد فاز جدیدی از رقابت میان سرخابی‌های پایتخت شده است و استقلال و پرسپولیس دوشادوش یکدیگر برای ربودن جام قهرمانی تلاش می‌کنند. بدون تردید هر تیمی که بیشترین تمرکز و کمترین اشتباه را داشته باشد می‌تواند به هدف نهایی خودش دست پیدا کند. 

استقلال که هم اکنون ۵۳ امتیازی است و با حداقل اختلاف نسبت به پرسپولیس ابتکار عمل در صدر جدول را در اختیار دارد محکوم به کسب مطلوب‌ترین نتایج ممکن در ۶ بازی باقی‌مانده‌اش است چون ریش و قیچی قهرمانی هم فعلا در دستان خودش قرار دارد. در این بین بازیکنان نقشی کلیدی و موثر بازی می‌کنند.

آبی‌ها که در این فصل نسبت به رقبای اصلی خود یعنی پرسپولیس و سپاهان کم‌ستاره‌تر بسته شدند در بزنگاه‌های مهم مصدومان زیادی را دادند که مهم‌ترین آن‌ها مصدومیت عجیب و غریب و دردناک کوین یامگا از ناحیه چشم و البته از دست رفتن رباط صلیبی مهدی مهدی‌پور در همین هفته‌های اخیر بود!

در چنین شرایطی که استقلال در حساس‌ترین مقطع فصل حضور دارد بهترین خبر برای جواد نکونام و هواداران این تیم احیای ستاره گران‌قیمت‌شان بود! مهرداد محمدی که طی هفته‌ها و ماه‌های گذشته با گلزنی قهر کرده و فروغ ابتدای فصل خود را از دست داده بود حالا در بازی با شمس آذر نشان داد که به خوبی خودش را پیدا کرده است و به اصطلاح احیا شده است! 

محمدی که در مصاف با شگفتی‌ساز لیگ بیست و سوم چندین طلسم مختلف خود را شکست فرصت این را دارد تا در بازی‌های پیش روی تیمش که کسب پیروزی در آن‌ها از نانِ شب هم واجب‌تر است با عملکرد ایده‌آل خود شمار گل‌هایش را افزایش بدهد و در رسیدن استقلال به قهرمانی نقش شایانی را ایفا کند.

۹۰۹۸