حضور سه مربی با سابقه هدایت پاریسن ژرمن در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا

حضور سه مربی با سابقه هدایت پاریسن ژرمن در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا

پایگاه خبری فوتبالی - با پایان یافتن مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، تکلیف تیم های حاضر در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در این فصل از رقابت ها مشخص شده است.

به گزارش فوتبالی ، در حال حاضر رئال مادرید ، بایرن مونیخ ، پاری سن ژرمن و بروسیا دورتموند چهار تیم حاضر در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا هستند. رئال مادرید و بایرن مونیخ با هم روبرو می شوند و پی اس جی هم به مصاف بروسیا دورتموند خواهد رفت.

یک نکته جالب که در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا وجود دارد این است که سه تا از چهار سرمربی حاضر در این مرحله از رقابت ها، سابقه هدایت پاری سن ژرمن را در کارنامه خود دارند. در حقیقت لوییز انریکه که سرمربی فعلی پی اس جی است. توماس توخل که سرمربی بایرن مونیخ است بین سال های 2018 تا 2020 سرمربی پاری سن ژرمن بوده است. همچنین کارلو آنچلوتی سرمربی فعلی رئال مادرید بین سال های 2011 تا 2013 سرمربی تیم پاریسی بوده است.

این قضیه از این جهت که سرمربی های حاضر در این مرحله از رقابت ها باشگاه پی اس جی را می شناسند، ممکن است به ضرر پاریسن ژرمن تمام شود. البته سرمربی بروسیا دورتموند یعنی ادین ترزیچ سابقه هدایت پاری سن ژرمن را نداشته است.

1471