وضعیت نامشخص سرمربی سابق منچستریونایتد برای ادامه کار با چکش‌ها

وضعیت نامشخص سرمربی سابق منچستریونایتد برای ادامه کار با چکش‌ها

پایگاه خبری فوتبالی- با پایان این فصل قرارداد دیوید مویس سرمربی وستهام با این تیم به پایان می‌رسد و در حال حاضر خبری مبنی بر تمدید قرارداد با او و یا استخدام سرمربی دیگر وجود ندارد.

به گزارش فوتبالی، یک روز شاید فضایی در خارج از استادیوم لندن برای مجسمه دیوید مویس پیدا شود. او فصل قبل توانست تیم لندنی را قهرمان لیگ کنفرانس اروپا کند و این قهرمانی تاریخی را به نام خود ثبت کند.

دیوید مویس در وستهام کار فوق‌العاده‌ای انجام داده است و باید از او به عنوان یکی از بزرگ‌ترین چهره‌های تاریخ باشگاه یاد کرد، در حال حاضر به نظر می‌رسد پس از باخت به بایرلورکوزن در مرحله‌ی یک چهارم نهایی لیگ اروپا، پس از اتمام قراردادش در پایان فصل تیم لندنی را ترک کند.

باشگاه وستهام هرگز به لیگ قهرمانان اروپا راه نیافته و در راه کسب سهمیه هر فصل با ثروتمندترین باشگاه های جهان رقابت می‌کند. اگر آنها در زمان مویس به اوج رسیده‌اند. آنها باید پس از مویس به دنبال نامی بزرگ‌تر بگردند که بتواند تیم را در رقابت برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان با تیم‌های بزرگ انگلیس رقابت کند.

در حال حاضر هنوز تصمیمی برای شخص هدایت کننده وستهام در فصل آینده گرفته نشده است. احساس از داخل باشگاه وستهام این است که مویس که به نظر می‌رسید قراردادی دو ساله در ژانویه به او داده شود، قراردادش را تمدید نخواهد کرد. اما این وضعیت می‌تواند تا پایان فصل تغییر کند. 

وستهام اکنون در رتبه هشتم لیگ برتر انگلیس قرار دارد. همچنان باید با کریستال پالاس، چلسی، لیورپول، لوتون و منچسترسیتی بازی کند. باید دید اگر چکش‌ها دوباره جواز حضور در اروپا را کسب کنند، پس از آن اجازه خروج مویس را می‌دهند؟

۱۴۲۸