بهترین‌های ماه آپریل لیگ برتر انگلیس معرفی شدند

بهترین‌های ماه آپریل لیگ برتر انگلیس معرفی شدند

پایگاه خبری فوتبالی- بهترین‌های ماه آپریل لیگ برتر انگلیس معرفی شدند که ستاره آبی‌ها جوایز را درو کرد و جایزه سرمربی ماه نیز به سرمربی اورتون رسید.

به گزارش فوتبالی، جایزه بهترین‌های ماه آپریل لیگ برتر انگلیس امروز به برندگان داده شد و کول پالمر بازیکن ۲۲ ساله چلسی توانست هم جایزه بهترین بازیکن ماه و هم جایزه بهترین گل ماه را کسب کند. همچنین شان دایچ سرمربی اورتون هم برنده عنوان بهترین سرمربی ماه شد.

کول پالمر با آمار ۷ گل و ۱ پاس گل توانست جایزه بهترین بازیکن ماه را کسب کند. او در بازی مقابل منچستریونایتد توانست با زدن سه گل هتریک‌ کند و بازی را برای تیمش برگرداند تا با نتیجه چهار بر سه پیروز شوند. پالمر همچنین در برتری شش بر صفر چلسی مقابل اورتون نیز با زدن چهار گل توانست پوکر کند.

برونو فرناندز، کای هاورتز، فیلیپ ماتتا، یوشکو گواردیول و جردن پیکفورد دیگر نامزدهای کسب عنوان بهترین بازیکن‌ ماه آپریل لیگ برتر انگلیس بودند.

گل اول او به اورتون که پس از یک دریبل زیبا، همکاری با نیکولاس جکسون و با یک ضربه فنی به ثمر رسید، برنده عنوان بهترین گل ماه آپریل لیگ برتر انگلیس شد.

شان دایچ سرمربی اورتون هم عنوان بهترین سرمربی ماه آپریل را بدست آورد. او در این ماه پس از انجام ۶ بازی، آمار ۴ برد، ۱ مساوی و ۱ باخت را ثبت کرده بود. یکی از بردهای او در دربی مرسی‌ساید مقابل لیورپول بود که شاگردانش در آن‌ بازی عملکرد قابل توجهی داشتند.

۱۴۲۸