درباره جلالی و گل‌هایی که یکی پس از دیگری می‌سازد!

درباره جلالی و گل‌هایی که یکی پس از دیگری می‌سازد!

پایگاه خبری فوتبالی- ابوالفضل جلالی یکی از مهمترین پاس گل‌های این فصل خود را در دقایق پایانی نیمه اول جدال با آلومینیوم به ثبت رساند.

به گزارش فوتبالی، یکی از مهمترین بازی‌های این فصل استقلال در حال برگزاری است و شاگردان جواد نکونام با وجود تمامی مشکلات و کم و کاستی‌هایی که داشتند هر طور که شده باید امشب دست پر اراک را به مقصد تهران ترک کنند و بدون توجه به نتیجه مسابقه پرسپولیس و ملوان صدرنشینی خود را به مدت یک هفته دیگر تمدید کند.

در شرایطی که استقلال در طول نیمه اول حملات پردامنه و گسترده‌ای را روی دروازه آلومینیوم ایجاد کرد و روی چندین صحنه تا آستانه گلزنی پیش رفت اما ناکام ماند سرانجام در آخرین دقیقه وقت‌های اضافه روی ارسال دقیق و دیدنی ابوالفضل جلالی و قدرت سرزنی گوستاوو بلانکو که در این روزها به مرد اول خط آتش آبی‌ها بدل شده است به گل رسید تا نیمه اول را با برتری یک بر صفر پشت سر بگذارد.

نکته قابل توجه این گل استقلال گلسازی دوباره ابوالفضل جلالی بود. بازیکنی که به خوبی در لیگ برتر بیست و سوم توانسته کانال چپ آبی‌ها را بیمه کند و به گلسازترین بازیکن این تیم لقب بگیرد!

 جلالی تا پیش از جدال با ایرالکو توانسته بود 6 بار هم‌تیمی‌های خود را در معرض گلزنی قرار دهد که این آمار را توانست بهبود ببخشد و به عدد 7 برساند.

جلالی بدون شک با همین روند می‌تواند به ریکاردو آلوز که 9 بار در خلال این 23 هفته‌ای که از لیگ بیست و سوم سپری شده گلسازی کرده برسد و به بهترین پاس گل دهنده این فصل بدل شود.

9098