استعفای نصفه نیمه افشاریان بر خلاف سهیل مهدی؛ هنوز عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال است!

استعفای نصفه نیمه افشاریان بر خلاف سهیل مهدی؛ هنوز عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال است!

پایگاه خبری فوتبالی- رییس کمیته داوران فقط از ریاستش در این کمیته استعفا داده است!

به گزارش فوتبالی، ساعتی پیش بود که خبر استعفای دو نفر از مدیران فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ از سمت خودشان فضای رسانه‌ها را تسخیر کرد. هر چند گفته می‌شود از این دو نفر خواسته خودشان استعفا بدهند.

سهیل مهدی که رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ بود فقط همین پست را در این سازمان داشت و بعد از استعفا به طور کامل از سازمان لیگ می‌رود و دیگر جایی در این سازمان نخواهد داشت. اما موضوع برای نفر دومی که امروز استعفا داد فرق می‌کند.

خداداد افشاریان رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال هم امروز استعفا داد. او البته بیانیه کوتاهی هم داده و مدعی شده است که با این که هنوز هیچ ادعایی علیه او به اثبات نرسیده است اما برای جلوگیری از التهاب و حاشیه از سمتش استعفا می‌دهد.

هم سازمان لیگ و هم فدراسیون فوتبال به سرعت جانشینان هر دو نفر را معرفی کردند اما نکته مهم درباره خداداد افشاریان است. او همزمان که رییس کمیته داوران بود عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال هم هست اما از سمتش در هیات رییسه استعفا نداده است!

در واقع استفعای او فقط و فقط برای پست ریاست کمیته داوران بوده است و افشاریان هنوز عضو هیات رییسه است و می‌تواند در جلسات هیات رییسه شرکت کند.

البته مشخص نیست در ساعات آینده چه اتفاقاتی می‌افتد. برخی معتقدند ممکن است افشاریان مجاب شود که از عضویت در هیات رییسه هم استعفا بدهد اما مشخص است که استعفای او چندان کامل نبوده و افشاریان همچنان یک پست مهم در فوتبال ایران دارد!

1359