رکورد شکست ناپذیری سیمئونه که همچنان ادامه دارد

رکورد شکست ناپذیری سیمئونه که همچنان ادامه دارد

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته در دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، اتلتیکو مادرید و بروسیا دورتموند در ورزشگاه خانگی اتلتیکو مادرید یعنی واندا متروپولیتانو به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی اتلتیکو مادرید موفق شد با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد.

به گزارش فوتبالی ، با توجه به این که بازی برگشت در ورزشگاه خانگی بروسیا دورتموند است هنوز نمی توان گفت که صعود روخی بلانکو ها به دور بعدی رقابت ها قطعی شده است اما اتلتیکو مادرید با هدایت دیگو سیمئونه یک رکورد شکست ناپذیری ویژه دارد.

اتلتیکو مادرید از زمانی که دیگو سیمئونه سرمربی این تیم شده است، هرگز در مراحل حذفی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی خودش شکست نخورده است. تیم مادریدی هفده بازی را در ورزشگاه خانگی خودش در مراحل حذفی لیگ قهرمانان اروپا زیر نظر دیگو سیمئونه برگزار کرده و میزبان بوده است و در این هفده بازی توانسته یازده پیروزی و شش تساوی داشته باشد. اتلتیکو مادرید در این بازی ها تنها پنج گل دریافت کرده است.

سیمئونه به عنوان سرمربی اتلتیکو مادرید تمامی جام های ممکن را فتح کرده است و فقط قهرمان لیگ قهرمانان اروپا نشده است و باید دید که بالاخره به این جام هم می رسد یا خیر.

1470