صحبت‌های آنچلوتی پیش از دیدار با بایرن مونیخ

صحبت‌های آنچلوتی پیش از دیدار با بایرن مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی - کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی معتقد است رئال مادرید برای شکست دادن بایرن مونیخ باید در بهترین ورژن خود باشد.

به گزارش فوتبالی، امشب از ساعت 22:30 به وقت تهران تیم های رئال مادرید و بایرن مونیخ دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان را در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار می کنند. دیدار رفت دو تیم در آلیانتس آرنا با تساوی 2-2 خاتمه یافت. 

آنچلوتی در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت: "باید بهترین عملکردمان را به نمایش بگذاریم. با توجه به سختی هایی که در این راه کشیدیم، حالا یک فرصت خوب دیگر برای رسیدن به فینال داریم. حال تیم ما خیلی خوب است و بسیار باانگیزه هستیم. در بازی اول، شاهد دیداری سخت، فشرده و با ریتم در فاز هجومی و دفاعی بودیم. هر تیم شانس برتری داشت. رئال و بایرن به هم شبیه هستند و از تاریخ و قدمت بزرگی برخوردارند. ما به هم احترام می گذاریم و البته بایرن در بازی رفت بهتر از ما بود. ما خوشبین نیستیم، بلکه هیجان زده ایم. ممکن است یک شب جادویی دیگر رقم بخورد."

"کورتوا؟ حالش خوب است و به همین خاطر مقابل کادیز بازی کرد. حالا باید تلاش کند تا به دوران اوجش بازگردد. نقشه های ما عوض نشده."

4416