شما انتخاب کنید؛ مسیر استقلال برای قهرمانی‌ راحت‌تر است یا پرسپولیس؟

شما انتخاب کنید؛ مسیر استقلال برای قهرمانی‌ راحت‌تر است یا پرسپولیس؟

پایگاه خبری فوتبالی- دو مدعی اصلی کسب قهرمانی لیگ برتر باید هشت هفته پایانی را با نهایت حساسیت طی کنند.

به گزارش فوتبالی، با پایان هفته بیست‌ودوم، شانس دو تیم سرخابی فوتبال ایران برای کسب قهرمانی بیشتر از سایرین است و فاصله یک امتیازی ایجاد شده بین آن‌ها، حساسیت هشت مسابقه بعدی را بسیار بالا برده است. 

در همین راستا، هشت دیدار پایانی فصل برای دو تیم را بررسی خواهیم کرد و شما مخاطبان فوتبالی نظر دهید که مسیر کدام تیم را برای کسب عنوان قهرمانی راحت‌تر می‌بینید؟

استقلال به عنوان تیم صدرنشین در این هشت مسابقه، دو دیدار با تیم‌های بالای جدولی دارد. شاید بازی با تراکتور در تبریز سخت‌ترین چالش شاگردان جواد نکونام باشد و البته آبی‌ها یک مسابقه هم با گل‌گهر در آزادی دارند.

 تیم صدرنشین کنونی لیگ برتر یک بازی سخت هم با تیم قعرنشین نساجی دارد که برای بقا در لیگ برتر می‌جنگد. نکته مثبت بازی‌های استقلال این است که این تیم فقط در سه مسابقه با آلومینیوم، تراکتور و نساجی میهمان خواهد بود و پنج مسابقه بعدی را باید در تهران برگزار کند.

اما پرسپولیس در این هشت هفته پایانی مقابل دو تیم مدعی ملوان و سپاهان قرار خواهد گرفت که هر دو دیدار را میزبان خواهد بود. قرمزها سه مسابقه سخت هم با تیم‌های فانوس به دست لیگ دارند و باید به میهمانی صنعت نفت و نساجی بروند و از استقلال خوزستان در پایتخت پذیرایی کنند. شاگردان اوسمار البته در این بین یک دیدار جام حذفی هم برگزار خواهند کرد تا نسبت به استقلال درگیر بازی‌های بیشتری هم باشند.

پرسپولیسی‌ها در این هشت هفته شرایط مشابهی با استقلال دارند و پنج مسابقه خود را در تهران برگزار خواهند کرد و باید به سه شهر آبادان، قائمشهر و قزوین سفر کنند.

هشت مسابقه استقلال در ادامه فصل: آلومینیوم در اراک، شمس‌آذر در تهران، تراکتور در تبریز، ذوب‌آهن در تهران، فولاد در تهران، نساجی در قائمشهر، گل‌گهر در تهران و پیکان در تهران

هشت مسابقه پرسپولیس در ادامه فصل: ملوان در تهران، صنعت نفت در آبادان، سپاهان در تهران، نساجی در قائمشهر، هوادار در تهران، استقلال خوزستان در تهران، شمس‌آذر در قزوین و مس رفسنجان در تهران

از نظر شما مخاطبان پایگاه خبری فوتبالی، کدام یک از دو تیم سرخابی فوتبال ایران مسیر راحت‌تری برای کسب عنوان قهرمانی در هشت هفته پایانی لیگ برتر خواهند داشت؟

1997