سرمربی چلسی باور دارد که تیمش در حال پیشرفت است

سرمربی چلسی باور دارد که تیمش در حال پیشرفت است

پایگاه خبری فوتبالی- مائوریسیو پوچتینو سرمربی آرژانتینی چلسی پس از مساوی مقابل تیم شفیلد یونایتد قعر نشین لیگ برتر انگلیس، اذعان داشت که تیمش در ماه‌های اخیر روز به روز در حال پیشرفت است.

به گزارش فوتبالی، امشب در جریان رقابت‌های هفته سی‌ودوم لیگ برتر انگلیس دو تیم چلسی و شفیلد یونایتد به مصاف هم رفتند که در نهایت آبی‌های لندن نتوانستد این بازی خارج از خانه مقابل حریف قعر نشین خود را ببرند و بازی با تساوی دو بر دو به پایان رسید. مائوریسیو پوچتینو سرمربی چلسی پس از پایان بازی گفت: این یک تیم جدید است و ما روز به روز در حال یادگیری و پیشرفت هستیم.

او در ادامه گفت: این پروسه همیشه زمان می‌برد. این یک چیز جادویی نیست. این یک پروژه است، یک فرآیند سه یا پنج ساله برای ساختن یک تیم. گل خوردن در لحظات پایانی دلسرد کننده است و من از این بابت ناراحت هستم. ولی اگر به تحلیل بازی بپردازید، تساوی نتیجه عادلانه‌ای است. شفیلد توانست فرصت‌هایی بسازد و با ایمان بازی کرد. ما کنترلی روی بازی نداشتیم. تیم ما پس از فینال جام اتحادیه (کارابائو کاپ) در حال پیشرفت است ولی فصل جاری ۹ ماه قبل شروع شده و نتایج آن زمان روی جایگاه تیم تاثیرگذار است.

پوچتینو همچنین در مورد خستگی بازیکنان بدلیل فاصله زمانی سه روز بین دو بازی آخر گفت: البته که خسته بودند. اما این امروز بهانه‌ای برای نبردن بازی نیست. اما ما با تماشای فوتبال، خیلی سریع تشخیص می‌دهیم که آیا تیم برای رقابت آماده است یا نه. شاید این گروه به بلوغ کافی نرسیده باشد که هر سه روز یک بار در بازی ها شرکت کند.

چلسی در حال حاضر با ۴۴ امتیاز پس از ۳۰ بازی در لیگ برتر انگلیس در رتبه نهم جدول قرار دارد و راه سختی برای کسب سهمیه اروپایی دارد. آنها همچنین در نیمه نهایی جام حذفی انگلیس نیز حضور دارند و باید با منچسترسیتی در این مرحله دیدار کنند. آبی‌ها درصورتی که قهرمان جام حذفی بشوند می‌توانند سهمیه لیگ اروپا فصل آینده را کسب کنند.

۱۴۲۸