بهترین بازیکن فصل لیگ برتر انگلیس از نگاه اسطوره منچستریونایتد کیست؟

بهترین بازیکن فصل لیگ برتر انگلیس از نگاه اسطوره منچستریونایتد کیست؟

پایگاه خبری فوتبالی- ریو فردیناند اعتقاد دارد فیل فودن و اولی واتکینز بهترین بازیکنان این فصل لیگ برتر لیگ انگلیس بوده‌اند.

به گزارش فوتبالی، ریو فردیناند، ستاره سابق خط دفاعی منچستریونایتد بهترین بازیکن فصل لیگ برتر انگلیس را تا به اینجای فصل انتخاب کرد. ارلینگ هالند، بوکایو ساکا و محمد صلاح از نظر اسطوره شیاطین سرخ بهترین بازیکن فصل نیستند و از نظر فردیناند، فیل فودن شایسته دریافت جایزه بهترین بازیکن فصل لیگ انگلیس است.

فردیناند زمانی که قبل از بازی سیتی در مقابل کپنهاگن در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در مصاحبه با رسانه TNT Sports اعلام کرد که به‌نظرش بازیکنانی همچون هالند، ساکا و صلاح نامزد دریافت بهترین بازیکن فصل نیستند.

در عوض، مدافع سابق منچستریونایتد اولی واتکینز و فیل فودن را به عنوان تنها مدعیان کسب این عنوان معرفی کرد.

فردیناند در پاسخ به این سوال که آیا فودن بهترین بازیکن فصل این فصل بوده است یا خیر، گفت: «من فکر می‌کنم که بوده. او قطعا یکی از نامزدهای اصلی است. وقتی به بهترین بازیکن فصل فکر می کنید چه کسی غیر از او به ذهنتان می‌آید؟»

فردیناند در ادامه گفت: «شاید اولی واتکینز بتواند با او رقابت کند. من فکر می‌کنم در حال حاضر فودن بهتر از سایر بازیکنان بوده است، اما هنوز راه زیادی تا پایان فصل باقی مانده و فودن باید به تلاش خود ادامه دهد. او ثبات خوبی در این فصل داشته و در حال حاضر سعی دارد به منچسترسیتی کمک کند تا به چهارمین قهرمانی پیاپی دست پیدا کند.»

فودن در این فصل در تمام رقابت‌ها 15 گل و 10 پاس گل به نام خود ثبت کرده است. او یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان منچسترسیتی در این فصل بوده است.

اولی واتکینز که یکی از عوامل موفقیت استون ویلا در این فصل بوده، آمار 16 گل و 10 پاس گل را در لیگ برتر به ثبت رسانده است که آمار خیلی خوبی به حساب می‌آید.

1428