صحبت‌های کاپیتان آرسنال بعد از دست دادن قهرمانی در لیگ برتر انگلیس

صحبت‌های کاپیتان آرسنال بعد از دست دادن قهرمانی در لیگ برتر انگلیس

پایگاه خبری فوتبالی - مارتین اودگارد کاپیتان نروژی آرسنال به هواداران این تیم قول داد که در فصل آینده، توپچی ها برای قهرمانی در تمامی جام ها خواهد جنگید.

به گزارش فوتبالی، امروز، آخرین هفته لیگ برتر انگلیس برگزار شد و توپچی ها علیرغم پیروزی دو بر یک مقابل اورتون، نتوانستند قهرمان لیگ برتر انگلیس شوند، چون سیتی موفق شده با حساب سه بر یک از سد وستهم عبور کند و پپ گواردیولا به ششمین جام قهرمانی اش در لیگ برتر انگلیس برسد.

مارتین اودگارد پس از پایان بازی گفت: "فکر می کنم همه ما در این لحظه کمی ناامید هستیم. برای مدت طولانی جنگیدیم و خیلی به قهرمانی نزدیک بودیم. اما من به هم تیمی هایم افتخار میکنم، به همه اعضای باشگاه، هواداران. من به پیشرفتی که در طول این سال ها داشته ایم، افتخار می کنم. از اولین روز حضورم در اینجا تا به امروز، آرسنال واقعاً فرق کرده. ما باشگاه را تغییر دادیم. فکر می کنم حالا همه به آرسنال به چشم یک مدعی جدی قهرمانی نگاه می کنند و به ما ایمان دارند. امسال بیشتر از پارسال به قهرمانی نزدیک بودیم. حالا باید از این تعطیلات به نحو احسن استفاده کنیم تا سال آینده، بازگشت قدرتمندانه تری داشته باشیم. می خواهیم برای فتح تمامی عناوین بجنگیم."

4416