جذب ستاره جوان بارسلونا، رویای بزرگ لوییز انریکه در تابستان 2024

جذب ستاره جوان بارسلونا، رویای بزرگ لوییز انریکه در تابستان 2024

پایگاه خبری فوتبالی- به نقل از بن جیکوبز، پاری سن ژرمن تمایلی به جذب فرنکی دی یونگ ندارد و به جای او، می‌خواهد برای به خدمت گرفتن پابلو گاوی تلاش کند.

به گزارش فوتبالی، پاری سن ژرمن در نقل و انتقالات تابستان پیش رو تصمیم دارد چند ستاره بزرگ را به خدمت بگیرد تا جدایی کیلیان امباپه پوشش داده شود. گفته می‌شد فرنکی دی یونگ، هافبک هلندی بارسلونا یکی از بازیکنان مدنظر پاری سن ژرمن است، اما حالا شنیده می‌شود که باشگاه فرانسوی علاقه‌ای به جذب دی یونگ ندارد و به جای او، می‌خواهد برای به خدمت گرفتن گاوی تلاش کند.

به گزارش بن جیکوبز، خبرنگار سرشناس انگلیسی، فرنکی دی یونگ در حال حاضر تمایل دارد در بارسلونا بماند و مذاکرات اولیه نماینده‌اش برای تمدید قرارداد مثبت بوده است؛ اما دیگر ستاره خط هافبک بارسایی‌ها مورد توجه پاری سن ژرمن قرار گرفته است.

گاوی یک بند فسخ قرارداد 1 میلیارد یورویی در قراردادش دارد که بعید است پاریسی‌ها بخواهند آن بند را فعال کنند؛ به همین خاطر ترجیح می‌دهند با سران بارسلونا مذاکره کنند که آن‌ها هم حاضر نیستند بازیکن جوان و تاثیرگذار خود را ارزان به فروش برسانند.

بن جیکوبز در ادامه گزارشش اشاره کرد که برونو گیمارش می‌تواند گزینه کم‌دردسرتری باشد. این هافبک برزیلی با 100 میلیون یورو قابل خریداری خواهد بود، اما خرید گاوی بیشتر از این‌ها هزینه برمی‌دارد.

هواداران بارسلونا از ایده تمدید قرارداد فرنکی دی یونگ استقبال می‌کنند. این هافبک هلندی بازیکن محبوبی در بارسلونا است، اما هواداران به خوبی می‌دانند که حفظ گاوی هم به اندازه دی یونگ برای تیمشان مهم و حیاتی است.

خرید هرکدام از این بازیکنان کار راحتی نخواهد بود و بی‌شک بارسلونا به سادگی با جدایی ستاره‌های تیمش موافقت نمی‌کند.

1428