انتقاد دوباره ستاره آلمانی بارسلونا از وضعیت تیمش

انتقاد دوباره ستاره آلمانی بارسلونا از وضعیت تیمش

پایگاه خبری فوتبالی- ایلکای گوندوغان، تساوی این هفته تیمش مقابل اتلتیک بیلبائو را ناامیدکننده دانست.

به گزارش فوتبالی، ایلکای گوندوگان، ستاره بارسلونا از زمان ورودش به این تیم، چند بار صراحتا به بازیکنان و جو حاکم بر تیم انتقاد کرد. شاید معروف‌ترین مثال برای اثبات این حرف، عصبانیت گوندوغان از واکنش بازیکنان بارسلونا به شکست مقابل رئال مادرید بود. او انتظار داشت پس از شکست برابر رقیب دیرینه، احساس شرمندگی و ناراحتی بیشتری بین بازیکنان ببیند اما اینطور نبود. او حالا پس از تساوی بدون گل مقابل اتلتیک بیلبائو، بار دیگر از عملکرد هم‌تیمی‌هایش انتقاد کرد.

بعد از اینکه رئال مادرید این هفته با تساوی مقابل والنسیا متوقف شد، بارسلونا این فرصت را داشت تا با پیروزی مقابل اتلتیک بیلبائو، اختلاف را با صدر جدول به 6 امتیاز کاهش دهد، اما این فرصت طلایی از دست رفت تا شاید آخرین امید برای کسب قهرمانی در لالیگا هم نقش بر آب شود. بارسلونا عملکرد خوبی در این بازی نداشت و تنها 2 شوت به سمت دروازه حریف زد.

ایلکای گوندوغان پس از توقف مقابل اتلتیک بیلبائو گفت: «ناامیدکننده است. شاید یک امتیاز در ورزشگاه سن مامس به طور معمول یک نتیجه خوب باشد، آن هم در برابر اتلتیک بیلبائوی آماده این فصل. هواداران آن‌ها فوق‌العاده‌اند و یک جو شگفت‌انگیز در ورزشگاه خلق می‌کنند. بیلبائو تیمی بسیار فیزیکی است؛ آنها شما را تحت فشار قرار می‌دهند. سن مامس یکی از وحشتناک‌ترین ورزشگاه‌ها در اسپانیا است.»

گوندوغان در ادامه گفت: «با این حال ما نباید این فرصت را از دست می‌دادیم؛ این یک بازی بزرگ برای ما بود تا دوباره به کورس قهرمانی لالیگا برگردیم.»

ایلکای گوندوغان به عنوان کاپیتان تیمی که قهرمانی سه گانه شده بود وارد بارسلونا شده بود و سعی داشت این تیم را به سوی موفقیت هدایت کند، اما در حال حاضر به نظر می‌رسد او از تغییر شرایط ناامید شده است.

1428