فابریزیو رومانو به دریافت رشوه از ایجنت‌ها متهم شد!

فابریزیو رومانو به دریافت رشوه از ایجنت‌ها متهم شد!

پایگاه خبری فوتبالی - فابریزیو رومانو یکی از مشهورترین خبرنگاران دنیا که با جمله معروف Here we go (به معنی بزن بریم) در  زمان نهایی شدن نقل و انتقالات شناخته می شود، حالا به دریافت رشوه در ازای  انتشار شایعات متهم شده است.

به گزارش فوتبالی، این خبرنگار سرشناس ایتالیایی از نظر بسیاری از فوتبالدوستان، به یکی از منابع معتبر در اخبار نقل و انتقالات تبدیل شده است و معمولا چند ساعت پیش از رسمی شدن انتقال ها، آنها را در صفحات شخصی خود اعلام می کند. 

حالا یک نشریه دانمارکی، اعتبار این خبرنگار را زیر سوال برده است. نشریه "تیپسبلادت"، رومانو را متهم کرده که با ایجنت ها همکاری می کند تا با انتشار اخبار، به آنها برای انتقال بازیکنان کمک کند و قیمتشان را بالا ببرد. این نشریه پس از انتشار اخباری توسط رومانو در مورد رونی باردگی، بازیکن کپنهاگن، چنین اتهاماتی را به خبرنگار ایتالیایی زده است. 

رومانو در پیامی در صفحه خود نوشته  بود:" رونی باردگی یک مورد عجیب از میان استعدادهای بزرگ اروپا است. از آقای گلی کپنهاگن با ده گل به صفر دقیقه در اولین بازیهای  2024. دلیلش این است که باردگی برنامه ای برای امضای قرارداد بلندمدت ندارد و در تابستان، فقط هجده ماه تا اتمام قراردادش باقی خواهد بود و باشگاه های بزرگی به دنبالش هستند." باشگاه کپنهاگن این ادعا را تکذیب کرده است. 

در حقیقت "تیپسبلادت" گزارش داده است که رومانو از شرکت واسطه ای به نام "ممو" استفاده می کند تا از ایجنت ها پول بگیرد و اخبار بازیکنان مورد نظر آنها را منتشر کند. رومانو بیست میلیون دنبال کننده در ایکس، دو میلیون دنبال کننده در یوتیوب و 27 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد و اخباری که توسط او منتشر شود، بازتاب گسترده ای در دنیا پیدا می کند.  رومانو برای هر پست  متنی هزار دلار و برای هر پست ویدیویی شش هزار دلار دریافت می کند. 

4125