برگردان رونالدو به یوونتوس ارتفاع بیشتری داشت یا برگردان هالند به کپنهاگن؟

برگردان رونالدو به یوونتوس ارتفاع بیشتری داشت یا برگردان هالند به کپنهاگن؟

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، منچسترسیتی و کپنهاگن به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی منچستر سیتی موفق شد با نتیجه سه بر یک کپنهاگن را شکست بدهد.

به گزارش فوتبالی ، در این بازی ارلینگ هالند گلزنی نکرد اما این ستاره نروژی روی یک صحنه تلاش جالبی برای گلزنی انجام داد. او سعی کرد که با یک ضربه برگردان دروازه تیم دانمارکی را باز کند اما موفق نشد. ارلینگ هالند برای زدن این ضربه قیچی برگردان، 234 سانتی متر از سطح زمین ارتفاع گرفت.

یکی از معروف ترین گل های دوران حرفه ای کریستیانو رونالدو، گلی است که این ستاره پرتغالی در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2017/18، مقابل یوونتوس در تورین به ثمر رساند. رونالدو با یک ضربه قیچی برگردان موفق شد دروازه یووه را باز کند. کریس رونالدو برای زدن آن ضربه 238 سانتی متر از سطح زمین ارتفاع گرفته بود.

این ارتفاعی که گفته شد، فاصله توپ از سطح زمین چمن بوده است و رونالدو توانسته از چنین ارتفاعی به شکل قیچی برگردان گلزنی کند. هالند از ارتفاع 234 سانتی متری فقط توانست به توپ ضربه بزند اما نتوانست دروازه تیم حریف را باز کند.

1470