حریف منچسترسیتی به شگفتی‌سازی ادامه می‌دهد؟

حریف منچسترسیتی به شگفتی‌سازی ادامه می‌دهد؟

پایگاه خبری فوتبالی- یکی از باشگاه‌های شگفتی‌ساز در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در فصل جاری، کپنهاگن دانمارک بود که توانست در گروهی که منچستریونایتد و گالاتاسرای حضور داشتند، به عنوان تیم دوم گروه صعود کنند.

به گزارش فوتبالی، دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپای فصل 2023/24 با انجام دو مسابقه آغاز می‌شود. رئال مادرید باید به مصاف آربی لایپزیش برود و در دیگر دیدار امشب، کپنهاگن دانمارک در ورزشگاه پارکن از مدافع عنوان قهرمانی، یعنی منچسترسیتی میزبانی می‌کند.

دانمارکی‌ها شانس زیادی برای عبور از سد آبی‌های قدرتمند شهر منچستر ندارند؛ اما آن‌ها در مرحله گروهی نشان دادند که تیمی جنگنده و تسلیم‌ناپذیر دارند. در حالی که اکثر هواداران و کارشناسان شانس منچستریونایتد و گالاتاسرای را برای صعود از گروه بیشتر می‌دانستند، اما در نهایت این کپنهاگن بود که توانست از این دو تیم قدرتمند سبقت بگیرد و به عنوان تیم دوم، بعد از بایرن مونیخ به دور حذفی رقابت‌ها صعود کند.

شیرهای کپنهاگن در پنج بازی اخیر خود، چهار برد به دست آوردند و می‌توان گفت در شرایط خوبی قرار دارند، اما نباید قدرت منچسترسیتی را هم نادیده گرفت. شاگردان گواردیولا در 13 بازی قبلی خود در تمام رقابت‌ها، 12 برد و تنها 1 تساوی کسب کرد که نشان از فرم ایده‌آل سیتیزن‌ها در این هفته‌ها دارد.

گواردیولا و بازیکنانش انگیزه زیادی دارند تا تبدیل به نخستین تیم در تاریخ شوند که برای دو سال پیاپی موفق به کسب سه‌گانه می‌شود. آن‌ها در مصاحبه‌های خود بارها به این موضوع اشاره کردند؛ اما همه امید هواداران کپنهاگن در این جدال سخت، به جنگندگی و دوندگی بازیکنانشان است.

1428