ستاره 18 ساله کپنهاگن در تیررس دو غول انگلیسی

ستاره 18 ساله کپنهاگن در تیررس دو غول انگلیسی

پایگاه خبری فوتبالی- رونی بردجی، ستاره 18 ساله سوئدی که در باشگاه کپنهاگن دانمارک بازی می‌کند مورد توجه منچستریونایتد و تاتنهام قرار گرفت.

به گزارش فوتبالی، رونی بردجی، ستاره این فصل تیم کپنهاگن مورد توجه دو باشگاه انگلیسی قرار گرفته است. به گفته فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس و معتبر ایتالیایی، منچستریونایتد و تاتنهام از جمله باشگاه‌های مطرحی هستند که در چند وقت اخیر رونی بردجی، ستاره جوان کپنهاگن را زیر نظر داشته‌اند.

رومانو در گفتگوی اختصاصی خود با CaughtOffside اعلام کرد که این بازیکن مورد توجه تیم‌هایی همچون بایرن مونیخ، بارسلونا و یوونتوس قرار گرفته بود، اما حالا ممکن است با ورود تیم‌های انگلیسی، بردجی 18 ساله تصمیم بگیرد راهی لیگ برتر شود.

بردجی در حال حاضر شرایط پیچیده‌ای در تیمش دارد. او برای تمدید قرارداد با باشگاه دانمارکی توافق نکرد و در چند بازی اخیر از حضور در ترکیب اصلی محروم بود. قرارداد او 18 ماه دیگر به پایان می‌رسد و اگر همین روند ادامه داشته باشد، احتمالا کپنهاگن در تابستان پیش رو او را به فروش می‌رساند.

این شرایط می‌تواند به سود تیم‌هایی که خواهان جذب او هستند تمام شود. چرا که اگر کپنهاگن با جدایی این ستاره جوان موافقت نکند، ممکن است در تابستان 2025 به صورت آزاد و رایگان او را از دست بدهد. به همین ترتیب، احتمال دارد قیمت این بازیکن کاهش یابد، چون تنها 1 فصل تا پایان قراردادش باقی مانده است.

رومانو در خصوص شرایط بردجی گفت: «آینده این بازیکن کاملا در دستان کپنهاگن است و باشگاه برای او تصمیم می‌گیرد. زمان زیادی تا پایان یافتن قراردادش نمانده، اما هنوز توافقی میان دو طرف حاصل نشده است.»

1428