بلایی که دو برادر بر سر اتلتیکو مادرید آوردند

بلایی که دو برادر بر سر اتلتیکو مادرید آوردند

پایگاه خبری فوتبالی - در دور برگشت از مرحله نیمه نهایی این فصل از رقابت های جام حذفی اسپانیا یا همان کوپا دل ری، اتلتیک بیلبائو و اتلتیکو مادرید در ورزشگاه سن مامس که ورزشگاه خانگی اتلتیک بیلبائو است به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی اتلتیک بیلبائو موفق شد با نتیجه سه بر صفر به پیروزی برسد.

به گزارش فوتبالی ، اتلتیک بیلبائو در بازی رفت مرحله نیمه نهایی کوپا دل ری در ورزشگاه واندا متروپولیتانو با نتیجه یک بر صفر اتلتیکو مادرید را شکست داده بود و به این ترتیب اکنون در مجموع با نتیجه چهار بر صفر راهی فینال جام حذفی اسپانیا شده است.

در بازی اتلتیک بیلبائو مقابل اتلتیکو مادرید، برادران ویلیامز یعنی اینیاکی ویلیامز و نیکو ویلیامز بسیار درخشان ظاهر شدند و خوش درخشیدند. روی گل اول اتلتیک بیلبائو، اینیاکی ویلیامز در دقیقه 13 دروازه اتلتیکو مادرید را باز کرد. پاس این گل را نیکو ویلیامز داد. گل دوم کاملا عکس این قضیه بود به این معنا که این بار در دقیقه 42 بازی، نیکو ویلیامز دروازه اتلتیکو مادرید را باز کرد و پاس این گل را اینیاکی ویلیامز داد.

این دو برادر در این بازی هم گل زدند و هم به همدیگر پاس گل دادند. اتلتیک بیلبائو در فینال جام حذفی اسپانیا باید به مصاف مایورکا برود.

1471