رکوردی که فقط هالند و رونالدو به آن رسیده‌اند

رکوردی که فقط هالند و رونالدو به آن رسیده‌اند

پایگاه خبری فوتبالی - ارلینگ هالند بدون تردید در حال حاضر یکی از بهترین بازیکنان دنیای فوتبال است و خیلی ها اعتقاد دارند که هالند در آینده ای نه چندان دور موفق می شود جایزه توپ طلا را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی ، در بازی اخیر منچسترسیتی که مقابل لوتون تاون بود، ارلینگ هالند موفق شد پنج گل به ثمر برساند و نقش اصلی را در پیروزی شش بر دو منچستر سیتی ایفا کند. این اولین باری نیست که ارلینگ هالند موفق می شود در یک بازی پنج گل به ثمر برساند. او فصل گذشته در بازی مقابل لایپزیش هم موفق شده بود پنج گل بزند و خوش بدرخشد.

کریستیانو رونالدو هم در سال هایی که در رئال مادرید حضور داشت، یک بار در فصل 2014/15، در پیروزی 9 بر 1 رئال مادرید مقابل گرانادا موفق شد پنج گل به ثمر برساند. از سوی دیگر او در فصل 2015/16 هم در پیروزی شش بر صفر رئال مادرید مقابل اسپانیول توانست پنج بار دروازه اسپانیول را باز کند.

تنها دو بازیکن در قرن 21 موفق شده اند در دوران حضورشان در پنج لیگ معتبر اروپایی، در دو بازی پنج گل بزنند که این بازیکن ها کریستیانو رونالدو و ارلینگ هالند هستند. هالند این فرصت را دارد تا با زدن پنج گل در یک بازی دیگر به تنهایی از این لحاظ رکورددار شود.

1470