گواردیولا تحت تاثیر عملکرد این تیم ایتالیایی قرار گرفته

گواردیولا تحت تاثیر عملکرد این تیم ایتالیایی قرار گرفته

پایگاه خبری فوتبالی - پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی فاش کرد که در این فصل، تحت تاثیر عملکرد یک تیم ایتالیایی قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، اینتر در این فصل یکی از برترین تیم های اروپا به شمار می رود. آن ها از نظر دفاعی بین 3 تیم برتر 5 لیگ معتبر هستند و حالا با اختلافی فراوان نسبت به یوونتوس و میلان، در صدر جدول سری آ قرار دارد. آن ها همچنین فصل گذشته به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسیدند، اما در فینال مغلوب منچسترسیتی شدند و دست آن ها از جام کوتاه ماند. 

گواردیولا در مصاحبه ای با خبرنگاران گفت: "نباید هیچ چیز را تضمین شده تلقی کنیم. نگاهی به رقیبان ما در انگلیس و اروپا بیاندازید. مثلاً اینتر، آن ها در ایتالیا می درخشند و سال گذشته ما توانستیم آن ها را در فینال شکست دهیم. می دانستیم که چه قدرتی دارند، اما حالا را ببینید. اگر اتفاق عجیب و غریبی رخ ندهد، آن ها قهرمان سری آ خواهند شد. آن ها در بازی های خود با اختلاف 3 یا 4 گل پیروز می شوند و در لیگ قهرمانان اروپا نیز توانستند از سد حریف قدرتمندی مثل اتلتیکو مادرید عبور کنند. به همین خاطر نمی توانم بگویم که سیتی به راحتی در این فصل به موفقیت می رسد."

4416