هافبک 19 ساله آربی سالزبورگ در رادار آرسنال

هافبک 19 ساله آربی سالزبورگ در رادار آرسنال

پایگاه خبری فوتبالی- آرسنال تمایل دارد برای جذب اسکار گلوخ، هافبک جوان آربی سالزبورگ اقدام کند.

به گزارش فوتبالی، گزارش‌ها حاکی از این است که آرسنال این هافبک 19 ساله را زیر نظر دارد و می‌خواهد در پنجره نقل و انتقالات تابستان 2024 برای جذب این بازیکن اقدام کند. از طرفی، گفته شده است که استون ویلا نیز در کنار قرمزهای لندن عملکرد گلوخ را تحسین می‌کند و او را زیر نظر دارد.

این هافبک جوان جزو یکی از بااستعدادترین هافبک‌های حال حاضر اروپا است و تیم‌های زیادی در تابستان پیش رو وضعیت او را زیر نظر دارند. گلوخ می‌تواند یک خرید مناسب برای برنامه‌های بلندمدت آرسنال باشد. میکل آرتتا پیش از این نیز نشان داده بود که از کار کردن با بازیکنان جوان استقبال می‌کند.

او در این فصل آمار 6 گل و 7 پاس گل را به ثبت رسانده و سبک بازی‌اش نشان می‌دهد که می‌تواند بار خلاقیت خط حمله آرسنال را افزایش دهد. این هافبک 19 ساله، در پست هافبک شماره 10 بازی می‌کند و باید او را یک گزینه جانشین برای مارتین اودگارد نروژی دانست.

آرسنال در حال حاضر یک تیم قدرتمند و رقابتی در اختیار دارد. آن‌ها مدعی قهرمانی در لیگ برتر انگلیس هستند و جذب بازیکنانی همچون گلوخ، تداوم موفقیت‌های آرسنال در آینده را تضمین می‌کند.

این یک فرصت بزرگ برای اسکار گلوخ است تا بتواند بازی در لیگ برتر انگلیس را تجربه کند. او به خوبی می‌داند که اگر بتواند در چنین لیگی بدرخشد، می‌تواند تبدیل به یکی از بزرگ‌ترین ستاره‌های دنیا شود.

آرسنال آماده است تا خواسته‌های مالی سالزبورگ را برآورده کند و در تابستان پیش رو گلوخ را به خدمت بگیرد؛ اما مسئله این است که سالزبورگ هنوز تصمیمی برای فروش این بازیکن نگرفته است. گلوخ تا سال 2027 با سالزبورگ قرارداد دارد و باشگاه اتریشی قصد دارد حداقل یک فصل دیگر صبر کند تا مشتری‌های بیشتری برای این بازیکن جذب کند.

1428