حتی پپ گواردیولا هم نمی‌تواند اوضاع چلسی را درست کند

حتی پپ گواردیولا هم نمی‌تواند اوضاع چلسی را درست کند

پایگاه خبری فوتبالی - فرانک لبوف اسطوره چلسی به دفاع از مائوریسیو پوچتینو سرمربی آرژانتینی این باشگاه پرداخت و ادعا کرد که حتی پپ گواردیولا نیز نمی تواند در مدت زمان کوتاه این باشگاه لندنی را به موفقیت برساند. 

به گزارش فوتبالی، در ابتدای فصل 2023-24، مائوریسیو پوچتینو به عنوان سرمربی آبی های لندن برگزیده شد و تاکنون نتوانسته انتظارات هواداران را برآورده کند. حالا لبوف که 5 سال در استمفورد بریج بازی کرده راجع به شرایط باشگاه گفت: "وقتی پوچتینو سرمربی چلسی شد، چلسی به همه چیز شباهت داشت به غیر از باشگاه فوتبال. شما هر کسی را می توانستید به جای پوچتینو بگذارید، حتی گواردیولا، اما فکر نمی کنم او نیز می توانست چلسی را به موفقیت برساند، چون اصلاً راه حل سریع و کوتاه مدتی برای مشکلات چلسی وجود نداشت."

"حالا رفته رفته چلسی در حال بهتر شدن است و شما می توانید به بازی های این تیم مقابل استون ویلا و منچسترسیتی نگاهی بیاندازید، اما ثبات خیلی مهم است. می بینیم که پوچتینو چگونه با بازیکنان کار می کند و چلسی هنوز راه درازی برای رسیدن به ثبات دارد. نباید پوچتینو را برای اوضاع فعلی چلسی مقصر دانست. هیچ کس جرئت مربیگری در چلسی را نداشت، اما او قبول کرد تا این باشگاه را هدایت کند."

4416